~ Søndag d. 30. April 2006 ~ Kl. 21.05 ~ Mors Nye Lejlighed ~


Som dem der har fulgt med i min blog ved, så er mine forældre midt i en skilsmisse, og min mor fik så endelig nøglen til hendes nye lejlighed i dag kl. 15. Hun ringede så og sagde kl. 16, at nu kunne hele familien godt komme op og se den. Og det gjorde vi så, og min far, min kusine Line og min mormor, mor og jeg, gik så i gang med det samme, med at vaske køkken og bad ned, slibe paneler og min far malede kanter i stuen.

Vi kørte hjem derfra kl. 18.30 der havde det også været en lang weekend, for hør lige her hvad jeg ellers har lavet.

Lørdag formiddag ringede farmor og spurgte om jeg ikke ville med ud i skoven, da solen skinnede, og det sagde jeg ja til, så hun hentede mig, og vi kørte i skoven og mødtes med min faster, fætter, kusine og kusines veninde. Vi gik i 4 timer, med frokost pause. Og det blev til 10.000 skridt og 6 km. Så det var ret vildt. Vi plukkede blomster og det var kanon hyggeligt, og der var mange mennesker i Boserup Skov.

Bagefter kørte vi alle hjem til farmor, satte de flotte buketter i vand, og drak kaffe og spiste æblekage (som jeg ikke vidst jeg godt kunne lide?!?) Så lavede vi en hæklet larve, som bare skulle monteres, da jeg havde en bestilling på en her fra hjemmesiden af. Så nu skal jeg bare have skrevet til vedkommende.

Så fulgte farmor mig hjem, og vi jeg faldt pladask i søvn da jeg lagde hovedet på hovedpuden, nok af alt den friske luft.

I dag vågnede jeg så kl. 9, og mor og jeg sad og hyggede lidt, så kørte vi ud til loppemarked på Rugvænget i Tåstrup, som er hver weekend, der fandt vi en bod der havde ½ pris på alt, og jeg fyldte en hel pose med ting og sager, bla. en masse køkkengrej til min mor.

Jeg er for resten også startet i Reva Centeret, ja, jeg har jo ikke skrevet siden sidste weekend, så må nok hellere skrive lidt om det også, men der er ikke så meget at sige, jeg var til forsamtale onsdag, det gik fint, Ghita fortalte lidt om Revanche som kurset hedder. Og jeg tog så derud for første dag torsdag, hvor vi startede med motion, og bagefter et foredrag om Revalidering.

Fredag var der foredrag fra Ghitas side, og senere edb, og så ”ugen der gik” hvor vi bla. skulle vælge tur, og tirsdag i næste uge skal vi så i Danmarks Akvarium. (1. maj har vi fri).

Så det var lidt om min uge.

 Knus fra
/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

