~ Mandag d. 24. April 2006 ~ Kl. 7.48 ~ Kanon Weekend ~


Jeg vil skrive lidt om hvad jeg har lavet her i weekenden. Fredag har jeg jo skrevet om, der var jeg ude ved Laura.

Lørdag tog vi ud for at kigge på en ny og meget større MC til Kim, han vil gerne have en ny nemlig, og så er det meningen jeg skal have hans, og så sælger vi MC Geely´en. Den var fed den han kiggede på, og nu venter vi bare på at de ringer tilbage med total pris (MC+Givebag+lås). Så vi kan gå i banken og låne pengene.

Bagefter kørte vi ud til min moster, hun skulle have sat nogle ting til salg på QXL. Nogle antikke møbler, en kiste, nogle rococo stole og et tæppe. Håber der kommer bud på dem, fordi det var et stort stykke arbejde at sætte dem ind, men hun lærte QXL at kende, og det er jo fint nok.

Så ringede min lille kusine Fie, og sagde at hendes marsvin havde født 4 unger, så dem måtte vi jo også over og se, nu vi var i Hedehusene. De var vildt nuttede, og de skal vist af med 3 af dem, de vil beholde 1 hvis der er en hun imellem. Så hvis nogen læser det her, og kunne tænke sig et marsvin, så sig endelig til. Ellers er det meningen at Kawaii (min veninde) vil sælge dem for min kusine.

Bagefter tog vi et kort smut hjem til mine forældre. Det var rigtigt hyggeligt, lige at hilse på dem også. Og så havde vi næsten også været hele familien rundt. Hehe.

Vi kørte så hjem ved 21 tiden. Og købte så lidt øl og vin på vejen.

Kim lokkede mig nemlig med i byen, og han sagde jeg skulle være fuld (det bliver jeg normalt sjældent fordi jeg holder lidt igen) men nu havde jeg altså også selv lyst.

Så vi drak lidt hjemmefra, og så chattede jeg med Sandra (Fra kost og motionsgruppen) og hun ville gerne med. Så vi aftalte at mødes inde ved Vesterport, og så tog vi på Pan sammen, de har vildt billige øl og drinks, og de er faktisk ret søde alle de bøsser der er derinde, og det gode ved det er, at man ikke bliver scoret som pige *Blink*

Bagefter gik vi over på en anden bøssebar, men der kunne Kim ikke lide at være, han havde nemlig taget streg på fordi han godt kan lide at være lidt gotisk. Og så var der 2 mænd der lagde an på ham, mens Sandra og jeg var ude og danse – Hehe – så vi gik igen, og så satte vi os over på en lille bar ovre nær Rådhuspladsen. Der var fredeligt, og vi nød den sidste øl/drink. Og så ville vi hjem.

MEN man kunne slet ikke få en taxi, vi stod først længe på Rådhuspladsen, så ved Tivoli, og til sidst gik vi ned til hovedbanen, og der fandt vi en. Jubiii. Efter 3 kvarter ca. kom vi hjemad.

Så sov vi længe, og måtte aflyse med Sandra og Asger – vi havde en halv aftale (hvis jeg ikke blev for fuld) om at lave mad sammen, men det blev så ikke til noget. (sorry Sandra)

I går lå jeg med MEGA tømmermænd hele dagen, jeg stod op første gang kl. 14, talte lidt med Laura og så gik jeg i seng igen inde i stuen, sov til kl. 17, og stod så op og lavede spaghetti til aftensmad, nogen med skulle der ned i min tomme mave.

Så en masse på DVD´en i går og talte også en del i telefon. Og så gik jeg i seng tidligt. Faldt faktisk i søvn inde i stuen med tøj på og det hele, og så vågnede jeg med tv og dvd tændt kl. 15, og stod så op og fik noget nattøj på, og lagde mig til at sove videre. Har så været vågen siden kl. 6, men nu ligger jeg og ser tv derinde, ville bare lige give jer – mine kære læsere – et indblik i min kanon weekend.

 HugZ fra
/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

