~ Fredag d. 21. April 2006 ~ Kl. 18.46 ~ Venindebesøg & Hudpleje ~


 I dag vågnede jeg tidligt, Kim havde sovet ude på Sankt Hans, og jeg havde hele morgenen for mig selv, satte mig op ved computeren i nattøj, og nød en kop kold vand. Tjekkede mine auktioner på QXL.dk, for at se om nogen havde budt på noget *Heheh* Things to do first in the morning…….

 Så gik jeg i et langt og lækket bad, hvor jeg fik fikset kroppen fra spis til fod. Rigtigt rensecreme, og sæbet mig ind med en lækker svamp der tager døde hudceller. MUMS det var lækkert da jeg kom ud igen.

 Blev så også lidt forsinket. Jeg skulle nemlig ud til min veninde Laura. Det øsregnede da jeg cyklede derud, men jeg var stadig ved godt mod, havde så egentligt lige lyst til at komme op og slappe lidt af. Men Laura havde set mig på vejen, så hun var gået ned. Vi havde nemlig snakket om at gå ned på Marias arbejde, hun arbejder i en garnbutik.

Hun blev vidst lidt overrasket over at se os, men jeg havde advaret hende. Og jeg købte da også 3 nøgler rester for 45 kr. *Weeeee – man har jo lov at være heldig at finde et godt tilbud*

Så gik vi hjem igen, også i regnvejr. Og da vi kom hjem havde vi gået 4.800 skridt, og mit midlertidige mål er 5.000 skridt om dagen. Normalen siger 8.000-10.000. Men man har vel lov at sætte nogle delmål.

Så satte vi og strikkede lidt, jeg er begyndt på et nyt sjal til mig selv (normalt sælger jeg dem, da jeg ikke kan bruge dem alle selv jo *Blink*). Men det her er et, med pelsgarn og akryl garn, det bliver vildt lækkert, og kommer nok også til at koste omkring 100 kr. men det er det også værd. Og så er det vildt blødt.

Jeg kørte hjem fra Laura her kl. 17. Hun var træt og ville gerne hvile sig lidt, og det synes jeg var helt fint, så jeg cyklede hjem – i regnvejr.

Jeg vil også lige skrive om min martondag i går *GGG* PUUUUHHAAAA!!!! 17 timer på en hård kontorstol, foran computeren. Ja det lyder som slavearbejde, men det er det nu ikke.

Jeg havde så mange bøger af mine egne, plus jeg har skiftet næsten alle mine vhs ud med dvd, og så skal de jo også ud. Og dem skrev jeg ind og satte ind på min hjemmeside. Først skulle de scannes, så skulle de skrives ind. Og til sidst lagde jeg hele baduljen ind på QXL.dk for at se om nogen vil eje mit gamle ”ragelse” *LOL* Det må vi håbe, fordi det fylder en fandens masse herhjemme, og jeg vil gerne have noget mere plads på min reol.

Til nye bøger?!?!? Ikke ifølge Hoff, men måske ifølge mig. Og måske lidt flere dvdér – as IF I didn´t had enough………!!!!!!!!!

Nu sidder jeg så her på en pude på min kontorstol, da jeg har ondt et hvis sted. Så det gør jeg ikke igen, fra kl. 6 morgen til 23 aften, det er umenneskeligt.

Hvor er det skønt man er arbejdsledig til hverdag……. *Blink Blink*

Varme regnvejrssmil
/Risle

Skriv et svar

