~ Onsdag d. 19. April 2006 ~ Kl. 15.25 ~ Hverdagsting ~


Jeg vil gerne skrive lidt om hvad jeg har lavet her for nylig, lidt hverdagsting, det er blevet efterlyst af en af mine veninder, så here we go!!!

Jeg er blandt andet startet i en ny kost og motionsgruppe, det er hver onsdag. Og denne gang er det uden mad, så vi gennemgår mappen ca. 1 time, så vejer vi 15 min. og går 45 min. Det er jeg rigtigt glad for at være med i igen. Sandra er den anden fra det tidl. hold som også fik lov til at fortsætte. Vi har været der 3 gange ud af 12 gange indtil nu. I dag gik vi helt end til Damhusengen, dog ikke rundt om den, da der ikke var tid til det, men det gør vi nok en dag.

Så har jeg været inde med Pinta – det værested jeg går i, og se ”Efter Brylluppet” i Vanløse Bio. Den var god (også selvom det var anden gang jeg så den).

Via Lovematch.dk har vi også startet os selv en lille strikkeklub, Maria, Amalie og jeg. Vi har sås hver mandag indtil nu, og det var første gang vi var sammen alle 3 – og så havde jeg også inviteret min veninde Lene med, hun kunne nemlig godt tænke sig at lære at lave grydelapper.

Men nu ved jeg ikke helt om vi skal fortsætte i den gruppe her om mandagen, næste uge gør vi det nok, men altså Maria fandt en gruppe inde på noget ”Drops Forum” (Drops er strikkeopskrifter man kan printe gratis på nettet). Og der var 2 andre som gerne ville mødes hver anden tirsdag. Og det lød også rigtigt interessant. Så måske vi får Amalie med der, og så holder det sammen med dem. Jo flere jo bedre. Og hvis du læser det her, og også vil være med (I KBH Området) så skriv en kommentar, og så finder vi ud af noget🙂

Vi var også hjemme hos Sandra og Asger en aften, Sandra mente ikke hun kunne lave mad, så det skulle jeg stå for. Vi lavede Knorr Lasagne, selvom jeg helst ville have lavet min egen hjemmelavede *Blink* Det var kanon hyggeligt, og Asger havde fødselsdag dagen inden. Så vi ville overraske ham, og derfor vidste han slet ikke vi kom. Men han blev skam positivt overrasket, over at der var lavet mad da han kom hjem (normalt er det vidst ham der laver mad).

Senere spillede vi bordfodbold i kælderen, Sandra havde ting til salg alle vegne, ja, jeg kunne slet have blevet fristet til at købe et af de motionsmaskiner hun havde, men pladsen er ikke til det. Og så ringede hun mandag, og sagde hun havde været ovre i Jyde-Landet og købe en Papegøje. Og kom vidst til at købe lidt flere end hun skulle bruge *Hehe* Sådan kan det jo gå, så nu må vi se om hun beholder dem alle selv🙂

Torsdag i påske slappede vi bare af, jeg havde vidst sovet skidt, så jeg stenede tv hele dagen mens jeg lavede på mine sjaler (de bliver snart udstillet, så i andre kan købe dem for sølle 60 kr. stk.).

Fredag i påsken blev vi hentet af min far, og så skulle vi hjem til min farmor og farfar til påskefrokost. Det var kanon hyggeligt. Og god mad også. Og min farmor havde både lavet dessert OG kage. Det kunne hun altså ikke være bekendt. *Hehe*

Lørdag var mor og jeg på loppemarked, jeg fandt en CD Med ”Jokeren – Alphahan” – jeg er job blevet stor fan af Rap Musik, især dansk, det synes jeg er super sejt. Så lidt bøger, og nogle frimærker til min kære farmand.

Søndag stod den på påskefrokost igen, denne gang i min mors familie, det blev holdt hjemme hos min moster, igen god mad, men ikke lige så ”lækker-bisken” så jeg spiste næsten ikke noget usundt, kun alm. Lækker mad, og et enkelt stykke kage med jordbær til. *Smiler*

I forgårds holdt vi så strikkeklub. Og igen i går med ”Drops Forummet”. Og så er vi jo nået til i dag – ak ja, lang historie, men har også oplevet en hulens masse.

I dag har jeg været tidligt oppe. Sad længe og slappede af foran puteren, især i min nye gruppe på Mingler. Som er for alle der vil debattere om alt mellem himmel og jord, det er bare sådan en alt mulig gruppe. ”Mingler Talk” hedder den.

Senere så jeg lidt film, jeg havde solgt nogle brugte DVD og VHS inde på QXL.dk, og nogle havde jeg ikke fået set 2. gang inden de skulle sendes, får nok penge for dem i morgen, så skal lige have set ”I seng med fjenden” færdig. Så ”Meet The Parents” i morges.

Så gik jeg op i kost og motionsgruppen, og der gik vi en lang tur på 35-40 min, ned mod Damhusengen.

Hjemme igen, der kom min mor, og vi har nu lavet ca. 25, 3D kort sammen. Jeg fortsatte lidt efter hun gik. Men der mangler sådan til mapperne, og nu skal jeg jo snart stå i bod på Loppemarked i Pinsen, så skal der jo være noget at sælge af🙂

Det var alt for nu, jeg vender frygteligt snart tilbage igen *Blink Blink*

Varme Smil
/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

