Hverdagen

~ Onsdag d. 19. April 2005 ~ Kl. 9.32 ~ Hva blev der af mine besøgende? ~


 Jeg undre mig meget over hvad der er blevet af mine besøgende her på Risle.dk?

 Tælleren er faldet fra et gennemsnit på 50 besøgende pr. dag, helt ned til (hold nu fast) – 36 besøgende om dagen?

Hva dælen skyldes det? Laver folk noget andet, læser folk ikke min dagbog længere eller er den bare ikke spor interessant længere?

Jeg får næsten heller ingen kommentarer længere. Og især sidste indlæg med ”Mor & Far Skal Skilles” havde jeg forventet en hulens masse kommentarer, men fik ”kun” 2? Det er jo en stor ting i mit liv, at de nu skal skilles. Men altså.

 Ja, hva ved jeg? Måske i alle sammen bare er ude og nyde det gode forårsvejr? Eller også følger i bare ikke med længere?

Anyways, jeg ved jeg har gjort det før? Men igen – vil jeg sige, et OPRÅB – både til nye og gamle læsere. LÆG EN KOMMENTAR. Det varmer sådan at vide, at det man ikke bare skriver er ud i den blå luft?

Dette er altså ikke ment som et surt opstød, det er skrevet med et stort smil på læben.

 Hugz fra
/Risle

Skriv et svar

