~ Torsdag d. 30. Marts 2006 ~ Kl. 17.58 ~ Beskæftigelses & Integrations Forvaltning [B.I.F.] ~


 I dag har jeg så været til et vigtigt møde i B.I.F. oppe på kommunen, hvor vi skulle drøfte min fremtid. Som jeg forstod det på hende der nu er min sagsbehandler indenfor beskæftigelse. Så ville hun sende mig ud i Revacenteret her i KBH Kommune. Først foreslog hun dog ”Fountain House” som jeg egentligt har været en del af i noget tid. Og som jeg altså ikke lige magtede igen. Så foreslog hun det andet, og det sagde jeg så ja tak til.

 Hun ville så ringe til dem i morgen, og så ville de sende mig et brev indenfor 14 dage ca. så det glæder jeg mig til at høre mere omkring.

 Hun var vildt sød deroppe, og jeg havde også min Kontaktperson fra DPC (Distrikts psykiatrisk center) – og hun synes det samme.

 Jeg har så en helt anden sagsbehandler ovre i selve kommunen, som har med medicin bevillinger og andre ting med kontanthjælp og sådan. Men det er ikke hende jeg har haft hele tiden (og som har været en del sygemeldt) – men nu har jeg en anden, (Kims faktisk) og så har han fåret en helt 3. – ja det er ikke nemt at hitte rundt i det med kommunen.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

