Hverdagen

~ Tirsdag d. 28. Marts 2006 ~ Kl. 17.25 ~ Mine Første….. ~


 …… hjemmelavede frikadeller. I dag har min hjemmevejleder Vibeke været hos mig, og hun hjalp mig i gang med at lave mine aller første frikadeller. I mit nu 27-årige unge liv. Hehe – jeg ved det godt, det er ikke smart ikke at kunne lave hjemmelavet dansk mad. Men nu vil jeg rode bod på det.

 Og efter hun har hjulpet mig med at gøre hele hytten rent, og nu er vi så nået til madlavningen, som desværre også halter lidt herhjemme i vores lille hjem.

 Men Kim og jeg, har nu helt styr på rengøringen, vi gør rent i weekenden, på den måde at Kim ordner stue og soveværelse, og jeg køkken og bad. Det fungere fint nok indtil nu 🙂

 Næste uge skal vi så bage brød, måske franskbrød eller boller, vi ved det ikke helt endnu, jeg skal så købe gær og noget groft mel.

 Faktisk var det Ok nemt at lave frikadellerne i dag, jeg har en god slidt (LÆS: Ikke af mig) udgave af ”God Mad – Let At Lave” – den er rigtig god, men den er altså købt brugt.

 Jeg glæder mig til at komme i gang med at lave lidt mad herhjemme, normalt får vi ikke rigtig aftensmad, nogle dage står den bare på morgenmadsprodukter, og andre dage på pasta eller lasagne. Eller også tager vi ud og spiser. Men det bliver rart at nu lave vores egen mad.

Skriv et svar

