~ Torsdag d. 23. Marts 2006 ~ Kl. 10.22 ~ Min Fjollede Mis-Kat Bella ~


 Jeg har en lidt tosset kat, hun hedder Bella. Hun har det med at stå i timevis og kradse på det høje skab vi har, hvor der er et kæmpe spejl. Hun vil simpelthen i kontakt med den Søde mis-kat der er inde på den anden side af spejlet.

Hun nusser den, kradser den, og kæler for den. Men lige meget hjælper det. Den søde Mis-kat inde i spejlet kommer ikke ud og nusser med Bella *Blink*

 Så er det jeg går hen til hende og siger:

”Nå Bella, skal vi se om mis-katten er inde bag spejlet?”

 Så kigger hun vildt interesseret op på mig. Og jeg åbner så for lågen. Og Bella løber entusiastisk ind bag lågen, og Kiiiiiiiiiggggger efter katten på den anden side. Men ak nej, Bella må vende skuffet tilbage til forsiden, kigger igen på katten, og kigger igen på bagsiden.

 HUN FORSÅR SIMPELTHEN IKKE TEORIEN!!!!!! *LOL*

 Hun er og bliver min fjollede miskat.

 Bianca derimod, hun kan slet ikke se sig selv i spejlet, hun er altså heller ikke for ”klog” *G* Men måske hun er lidt klogere end Bella alligevel, når hun nu er så tosset Bella at hun tror at der kommer andre Bella-Missere ud af spejlet *G*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

