~ Onsdag d. 22. Marts 2006 ~ Kl. 17.59 ~ Skøn Dag I Værestedet Pinta ~


 Her i Vanløse fik vi et nyt værested sidste efterår, og jeg har forsømt det lidt, og kun været der én gang indtil videre, inden jul. Men i dag tog jeg mig sammen og kørte derop igen, efter store opfordringer fra min kontaktperson Karin i DPC, som synes jeg skulle tage lidt ud for at se nogle nye mennesker.

 Jeg tog så direkte derop, i stedet for at bare trisse ned og handle, hjem og stene tv, eller læse. Og det var faktisk en helt igennem udmærket dag. Jeg mødte så mange nye og ikke mindst også velkendte ansigter. Personalet tog vildt godt imod mig, og det var alt i alt en skøn måde at blive mødt på.

 Jeg var deroppe ved 12.30 tiden. Og der var de i gang med at spise frokost. Jeg talte så lidt med noget af personalet. Og jeg fik skrevet en hulens masse ned i min kalender af ting man kunne deltage i deroppe.

 Bla. meldte Kim og jeg os til en biograftur med alt betalt, med middag og sodavand bagefter.

 Brunch om søndag fra 10-13 for sølle 25 (FEMOGTYVE) KR….. hva siger du så? Det fås da ikke billigere nogen steder, jeg mindes stadig min tur med http://www.sindnet.dk hvor jeg og Kim betalte 129 kr./pr. person. Puha, sikke en prisforskel *Blink*

 Så har de fællesmøde hver tirsdag, hvor brugerne kan komme med forslag, det vil jeg også prøve om jeg kan deltage i, dog er Vibeke (min hjemmevejleder) begyndt at komme den dag, men lad os nu se….. Måske det kan harmoneres.

 Derudover, så hækler og strikker mange af dem deroppe også. Og det hygger de tit med, og det kunne jeg jo ende med at lære noget af, hvis jeg kom der lidt oftere. Jeg elsker jo nemlig at være et sted hvor der er andre at tale med, så hvorfor har jeg så ikke gjort dette noget før? Hmmm – det er der vidst kun en grund til, og den kender jeg selv alt for godt….. DOVENSKAB!!!!! (Tsk Tsk Henriette-Pige).

 Og ikke nok med at de tog godt imod mig deroppe, jeg mødte også hele 2 fra min kost og motionsgruppe deroppe, en som ikke har været der et stykke tid, og hende fik jeg en god snak med. Hun og jeg udvekslede SMS nr. og så ville vi kunne skrive til hinanden, om vi evt. skulle gå nogle ture sammen, hun bor nemlig ikke så langt væk fra mig. Og det er jeg meget int. i, da jeg savner nogen at gå sammen med i dagtimerne, mens Kim er på arbejde.

 Jeg er begyndt at kede mig lidt herhjemme nemlig, og det er rart sådan en dag som i dag, at komme lidt ud.

 Noget helt andet er, at Kim og jeg gjorde alvor af den prøvetime vi havde for lidt over en uge siden i Fitnesscenteret. Vi meldte os ind i mandags, hvor vi var dernede og træne i nogle timer. Vi fik lavet et program, og Kim kørte det nok lidt for hårdt, fordi nu har han ligget herhjemme med muskelsmerter i nogle dage, så vi har ikke nået derned i nogle dage nu – Hmmm – men han LOVER at vi skal derned i morgen, efter jeg har vasket tøj. Det glæder jeg mig til. Jeg synes nemlig rigtigt godt om stedet, der er en del fitnessmaskiner, og en del konditionstræningsmaskiner også. Det er alt i alt et super sted, og så koster det kun 230 Kr. om mdr. for alt den træning man ønsker.

 Men jeg vil løbe for nu. Jeg vil sige til sidst, at jeg glææææder mig til at se Kawaii & CyberRaga en dag i næste uge. Det bliver super at vi skal på Psykisk Syg Café sammen. Juuuubiiihuuuu…… Love you two Honeys ❤ ❤ ❤

 Det var alt for nu, og for en god ordens skyld må jeg hellere sige at kommentarfunktionen virker igen. Og kommentarer til de 3 foregående indlæg modtages også med kyshånd. Specielt synes jeg det var ærgerligt ingen havde mulighed for at kommentere Mettes Festsange Indlægget. Men det har i så mulighed for nu.

 Knus herfra
/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

