~ Mandag d. 20. Marts 2006 ~ Kl. 16.40 ~ Kommentarer?!?!? ~


Der er problemer med webtoolz.dk efter den nye overtagelse, der fungere kommentarfunktionen ikke længere. Og gæstebogen (i mit tilfælde tagwallen) virker heller ikke.

Jeg har skrevet til dem, men de arbejder allerede på sagen, så jeg håber det kommer til at lykkes snart igen. Ellers må i jo melde jer ind på: http://www.mingler.dk, da man der kan læse nøjagtig det samme som man kan læse her på siden, da jeg oploader samme tekst derinde. Men der er da mulighed for kommentarfunktion, som pt. Ikke er mulig her.

Jeg hedder Risle derinde, og jeg kan sige igen som jeg har skrevet før, at det er super at være medlem derinde, da man kan debattere om alt mellem himmel og jord, og findes der ikke lige en gruppe for det som int. dig, så er det bare at oprette en, og så kommer medlemmerne nok stille og roligt. Bare et tip.

Men håber snart det vil være muligt at skrive kommentarer her på siden igen.

Knus fra Risle

 Ps. Akutte kommentarer og hilsener kan skrive til mig via min mail, som du finder her:
– Om siden
Kontakt & Nyhesbrev

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

