~ Søndag d. 19. Marts 2006 ~ Kl. 11.44 ~ Festsange?!? ~


Jeg har en veninde som netop har lavet en ny hjemmeside, som henvender sig til folk som skal til fest, og mangler en festsang.

Hun skriver dem selv, og på siden kan du allerede se et par sange som hun har skrevet til nogen i hendes egen familie.

Og sangene koster kun 150 kr. pr. sang og derefter hvis du vil have kopi af sangen kun:

Farve Kopi Kr. 3. kr. pr. ark
Sort/Hvid Kopi 1,50 kr. pr. ark.

 Hun skriver til alle slags anledninger:
Fødselsdage
Kobber-, sølv- & Guldbryllup
Runde fødselsdage

 Ja, alle slags fester, så det er bare med at komme ind og se på siden.

 Ja kun fantasien sætter grænser. Og ja, ud fra de sange som jeg har læst, synes jeg hun er ret dygtig.

 Siden er også flot sat op, og i og med du kan se hvad hun tidl. har lavet, så er det jo fint nok, så kan du danne dig et indblik inden du vælger hende som sangskriver til DIN næste sang.

Link:
http://www.brozen.dk/festsange

Hilsen
/Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

