Hverdagen

~ Lørdag d. 18. Marts 2006 ~ Kl. 15.55 ~ At støttet Dansk Musik….. ~


 … det er faktisk noget jeg utroligt sjældent gør, men i dag er det sket. Jeg har købt CDér. Normalt så tuner jeg bare ind på P3 og hører alt det gode musik de spiller der. Og så ser jeg også en del ”Voice TV” – så egentligt har jeg ikke haft brug for disse cdér før nu.

 Men nu havde jeg altså lyst til at høre noget Rap // Hip-Hop når JEG havde lyst, og ikke når radioen gad spille det *Blink* Så derfor valgte jeg at investere i to CDér i dag, og måske udvider jeg samlingen snart igen.

 *Jokeren – Gigolo Jesus*
*L.O.C. – Cassiopeia*

 Lige nu kører L.O.C. på fuld drøn på CD afspilleren, Juuubiiihuuu – jeg ejer mine første rap cdér.

 Det er ikke noget der begejstre herren herhjemme, han kan nemlig bedst lide sådan noget Rock / Heavy musik, som f.eks. Nirvana, Marilyn Manson, Jimmy Hendrix og så videre derudaf. Men jeg er ligeglad, jeg har hørt på hans musik længe, så må han også høre lidt på min.

Ellers findes der jo den geniale ting – MP3 afspiller, hvor jeg kan rippe mine nykøbte CDér ind, og så høre det på fuld drøn mens jeg f.eks. går en lang tur 🙂 Det er faktisk lidt af min drøm med dette musik, at jeg kan nyde det så meget, at jeg kan dyrke noget motion samtidigt. Men selvfølgelig skal det også kunne nydes mens jeg sidder her ved min elskede computer *Blink*

 Grunden til at jeg fik købt det i dag, var at Kim faktisk manglede cowboybukser helt vildt, så vi tog metroen ind til Frederiksberg Centeret. Hvor vi faktisk var så heldige at finde et par cowboybukser og 2 fede T-shirts til Kim. Så gik vi over i H&M og der fandt han en langærmet T-shirt og 3 par underbukser.

 Så gik turen ovenpå hvor vi så faldt over Axel Music – hvor jeg så købte de to ovennævnte CDér, og så købte Kim ”Jimmy Hendrix – Live at Woodstock”. Vi fik også lige kigget rundt inde i boghandleren, men altså jeg faldt ikke over noget pt. Så vi gik ned og fik en sandwich hver, og så kørte vi hjem bagefter.

 Og som jeg ellers troede inden vi tog hjemme fra – så er det ikke forår endnu. Jeg tog nemlig min cowboyjakke på, og jeg FRØS som bare f…..!!!!!! Så foråret venter lidt på sig endnu desværre……

 /Risle

Skriv et svar

