~ Mandag d. 6. Marts 2006 ~ Kl. 19.46 ~ Farmands Fødselsdag I dag ~


I dag er det min kære farmands fødselsdag, han fylder 48 år, men det kan man ikke se på ham *Blink – Blink – Blink*  Vi fejrede ham lidt i går, så han har været alene hjemme med min mor i dag (de har ferie i denne uge) Kim og jeg havde nemlig ikke mulighed for at fejre ham i dag, da Kim skulle hjem og på arb. og jeg i kost og motionsgruppe.

Men denne weekend har helt bestemt stået i familiens og fødselsdagenes tegn. Jeg startede med at tage ud til min mor torsdag, hvor vi på vejen hjem købte min fars fødselsdagsgave fra os alle 3.

– En sweatshirt (som desværre var for lille)
– En DVD med Bruce Springsteen (hans yndlingskunster)
– Og en CD fra ”TV2 Charlie” ”Twist & Shout”

 Så kørte mor og jeg hjem, og var alene hjemme uden far og kim torsdag og vi rigtigt råhyggede os, med god tv, og tog en rigtig slapper dag.

 Fredag kom far tidligt hjem, jeg var lige stået op, så vi satte os til at ordne frimærker. Far hentede også kim, og senere kom mor hjem. Fredagen skulle vi ikke til noget.

 Men lørdag skulle vi ned og fejre min farfar som fyldte 74 år. Og det var en rigtig hyggelig dag, hvor jeg bla. fik snakket lidt med min farfars lillebrors kone, som jeg ikke så tit har snakket med, og det var rigtigt hyggeligt 🙂

 Søndag var vi så hjemme hos min moster og hun fyldte 42 år, og det var rigtigt dejligt at se den side af familien også 🙂 Så både min fars og min mors side af familien har jeg set denne weekend 🙂 Nice 🙂

 Søndag morgen, kørte jeg så lige til bageren, og købte morgenbrød, og så gav vi min far de gaver jeg har talt om tidligere. Han blev rigtig glad for DVD´en og CD´en – men Trøjen var desværre for lille, men den ham og mor byttet i dag, til en der passede bedre…..

 Alt i alt end indholdsrig weekend, dog med lidt for meget til den søde tand. Så jeg havde taget på i motionsgruppen i dag *ÆV ÆV*

 Men ellers gik det godt i ”kost og motionsgruppen” i dag, jeg stod dog lidt for sent op, og kom lidt for sent derop. Men hva…..

 Vi fik pitabrød med tun, som var rigtigt lækkert, og med skøn salat til, og så lærte vil lidt nyt også. Og senere gik vi ind i et motionsrum, hvor Jannie slæbte os til at lave en hulens masse mavebøjninger, det var vildt hårdt *GGG* Men godt for mavemusklerne, og jeg fik også prøvet en super sej romaskine.

 Det var lidt om min weekend, jeg ved godt at jeg har været lidt længe om at skrive herinde, men jeg har haft så meget at se til.

 Plus jeg sover lidt skidt for tiden, så det har ikke været så meget, men nu en lille opdatering herfra 🙂

 Hugz fra
/Risle

Skriv et svar

