~ Mandag d. 27. Februar 2006 ~ Kl. 20.03 ~ MC-Messe og Motionsgruppe ~


 I går var Hoff og jeg på MC messe med hans forældre, det var ude ved Tuborg i Hellerup, og det var en kæmpe messe, jeg har aldrig set så mange Motorcyklet samlet på et sted *G* Det kostede 95 bobs at komme ind, men dem betalte svigermor og svigerfar gerne, de var nemlig med, det var deres forslag nemlig. Så vi slap. Og kom ind, og kiggede os lidt omkring, jeg tog bla. en hel masse billeder som Hoff pt. Blære sig med på MSN *Blink* Bla. tog jeg også nogle af ham og svigermor på nogle fede Harley´er 🙂 Og de tog så af mig, men jeg har ikke blæret mig endnu, men det kommer måske *G* Bare jeg kunne eje sådan en fed maskine som man kunne se derinde.

 Bla. så vi også de 2 MCèr vi selv har, En Geely og en Suzuki GS500E. En til sommerkørsel og en til vinterkørsel, og til foråret bliver den lille (Geely) maskinen så min, hvis den holder så længe, den er ved at falde godt fra hinanden nemlig *G* Ej, joke. Men den er næsten altid på værksted, da den ikke er helt som den skulle være fra start af, men den var jo også ”billig” – men heldigvis bliver alt lavet på garanti de første 2 år 🙂 Juuuubiihuuu……!!!!

 Men vi købte ellers noget andet derude, MC Tøj til mig nemlig, for 1750 Kr. det var utroligt billigt, dog ikke noget mærke, men bare noget neutralt sort noget, som jeg faktisk blev ret glad for, men got damit jeg måtte prøve mange bukser før manden i butikken fandt ud af at min søde lille ”popo” altså er større end en str. 36 *GGG* Han gav mig det ene par efter hinanden, og ingen kunne nå op over knæhøjde *G* Også mest fordi de var så kiksede med beskyttelse i knæ, ja ja, jeg ved det godt, det skal der være, men det var jeg jo ikke vant til, så der skulle en del til før de blev store nok *GGG*

På et tidspunkt finder den glade mand et par. DEM HER siger han, dem kan du passe, og jeg kigger op på et par, som jeg ”trods min nuværende halv store mave” kunne være gravid i – ja ja, siger jeg så, jeg skal jo ikke føde lige næste måned, vel?!? Og desuden, vil jeg gerne have nogle jeg kan passe NU!!!! Og ikke hvis/når jeg blev gravid *G* Manden grinte, og ledte videre i stakken, og til sidst fandt han et par der kunne du…..!!!

 Så måtte vi køre ned til en bank for at hæve penge, fordi jeg havde jo ikke lige 1750 kr. på mig, så mig og svigerfar kørte ned til en bank, og fes tilbage, med 1800 kr. og forlagte rabat, og det fik vi så, 50 kr. i alt, ikke nærig han var – nej – slet ikke…..!!!

 I dag har jeg været til Kost og motionsgruppe, det var okay i dag, jeg havde da tabt lidt, men alt i alt ikke meget alligevel, da jeg har røget lidt frem og tilbage i vægt siden jeg startede i uge 2, så jeg har mest bare holdt vægten. Hvilket jeg også er tilfreds med, taget i betragtning, at jeg har været til en del familiefrokoster (inkl. Kage og deslignende *GGG*) Og i denne weekend var jeg ude og drikke….. Så så længe jeg ikke tager på, er jeg glad….. 🙂

 Men det er hårdt det med kost og motion, det vil jeg måske skrive mere om på et andet tidspunkt, pt. Har jeg ikke så meget at sige om det, andet end at det står stille 🙂

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

