~ Lørdag d. 25. Februar 2006 ~ Kl. 22.02 ~ Tømmermænd ~


 Det er altså ikke noget jeg har særligt tit, jeg mindes faktisk ikke helt hvornår jeg sidste gang var rigtig fuld ?!?! Men i går lokkede ”Hoff” mig til at drikke, og vi startede med at drikke lidt øl herhjemme, mens vi hyggede og gik i bad, og så lidt TV, og hørte HØJ musik.

 Vi skulle mødes med nogle Hoff er indlagt sammen med på Sankt Hans, Lea og hendes Veninder Mette og Anette mener jeg den sidste hed. Vi havde aftalt at tage på ”Pan” som har billige øl indtil kl. 24.00. Der kostede en halv fadbamse nemlig kun 20 kr. de første to timer de havde åbent, og man må så sandelig sige at vi benyttede os af det tilbud.

 Der blev også danset en hel del (Noget jeg normalt heller ikke gør) men hva gør man ikke for en sød kæreste som lokker med bedende øjne. Faktisk har Hoff og jeg kendt hinanden i 3½ år og har faktisk aldrig danset andet end til stille musik til familiefester og sådan. Så det var helt revolutionerende at være ud og danse ”moderne” med Hoff *Blink*

 Så sad vi ellers bare der og drak, hyggede os, snakkede med de andre, og havde en rigtig hyggeligt aften. Da kl. blev 4.00 ca. så gik vi derfra og ned på Burger King og købte lidt burgers, og fik lidt at sodapops at drikke. Så tog vi en Taxi hjem, og satte Lea af på vejen, det vidste sig hun ikke boede ret langt væk fra os, og så var det jo syndt for hende at hun skulle med det offentlige hjem. De andre tog alene hjem, da de skulle andre veje.

 Da vi kom hjem, så fik vi vildt æderen på, da vi jo havde fået en del at drikke, så vi havde tørke og bællede vand som bare f……!!!

 Så faldt vi i søvn efter lidt tids snakken om natten der var gået. Og vågnede først kl. 15.00, puha vi havde brug for søvnen. Så har jeg stenet DVD hele eftermiddagen, og så har vi lige set ”Olsen Banden” som var ret god. Nu vil vi til at hoppe i seng, for at være lidt mere livlige i morgen, end vi har været i dag *Smiler*

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

