~ Torsdag d. 23. Februar 2006 ~ Kl. 14.10 ~ Dobbelt syn og Tetrisspil ~


 Det er ikke altid at en tid hos lægen, er noget godt at have. Men altså i dag blev jeg opfordret af en god veninde at søge læge, da jeg sagde at jeg nu i to dage havde lidt af dobbelt syn ved specielle lejligheder. Det var ikke konstant, og det gik og kom som vinden blæste.

 Da vi talte sammen i tlf. blev vi så enige om at jeg måtte søge læge, da det jo kunne udmunde i noget drastisk (?!?!). Derfor ringede jeg til den lidt mugne lægesekreter og klagede min nød. Hun gav mig fluks en tid 2 timer senere, og jeg lagde mig igen over i sengen og fortsatte med hvad jeg ellers har gjort de sidste to dage. ”At lytte til lydbog (Tre sider af samme sag – Marian Keyes) og spille tetris på tæt hold på min lommecomputer”.

 Så var det det PLUDSELIG slog mig, det var Tetris´en jeg blev bims i hovedet af, fordi jeg lå så tæt på øjnene med den, jeg lå nemlig ned med bukkede arme, hvilket var alt for tæt på mine øjne, og når jeg kunne runde 50.000 points pr. spil i gennemsnit, ja, så siger det vel lidt om HVOR længe jeg havde ligget i sengen og lyttet til lydbånd og spillet……. UPS ups UPS…..!!!!!

 Hvordan var det så lige jeg ringede og fortalte det grumme lægesekretær at jeg ikke behøvede hendes akutte tid ? Fordi mit dobbelt syn, skyldes et dumt spil?

Nå, jeg tænkte mig lidt om, og blev enig med mig selv om at jeg kunne tage op til lægen alligevel, da jeg havde noget eksem (som bare ikke vil forsvinde) og så kunne jeg måske få bugt med det. Så jeg tog derop, og var lidt flov, da jeg skulle fortælle grunden til at jeg ikke behøvede det HELT store lægetjeck, pga. pludseligt opstået dobbelt syn.

 Som faktisk er ubehageligt *GGG* Jeg så alt dobbelt på skærm, mobil, bøger og deslignende ….. jeg kunne faktisk kun lytte, spille og tale i tlf. *LOL*

Man har lov til at være lidt ”fjollet engang imellem, ikk?

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

