Hverdagen

~ Onsdag d. 22. Februar 2006 ~ Kl. 20.16 ~ Kusine Line´s Besøg ~


Det har bare været nogle hyggelige dage her på de sidste. Min Kusine Line har været og sove her fra Tirsdag til Onsdag, og det har bare været såååååå hygsomt 🙂 Hun er 16 år, og jeg er 27 år, så der er lidt forskel på os i alder, men alligevel har vi det så fint sammen i hinandens selskab. Og jeg må også sige at hun er den af mine fætre og kusiner jeg nok er tættest på, da jeg var omkring 12 år da hun blev født, og VILD med små-baby-kusiner – de andre af mine fætre og kusiner er enten nogle år ældre (hvor jeg var for lille til at int. mig for dem, eller væsentligt yngre, hvor jeg var 18 år gammel, og bestemt ikke synes babyér var særligt søde….. (der var det bare byture……)

Så Line og jeg har altid haft et bestemt kærligt forhold til hinanden. Ja hun vil hade mig for at sige det. Men hun var den sødeste baby *Smiler* Nok pga. min unge alder *G* Men jeg nussede hende på ryggen når hun ikke kunne sove, og sang ”Elefantens Vuggevise” når hun græd.

Men nu, er hun en sød og flot ung pige, der ved lige hvad hun vil, og skal snart gå ud af folkeskolen, og det synes jeg er ganske flot.

I går kom hun hjem til mig kl. 15, vi sad lidt og hyggesnakkede lidt. Så lavede vi mad, og bagefter spillede vi Trivial Pursuit som var Junior udgaven, vi er nemlig ikke de klogeste i verden *G*

Så satte vi en film på ”Carolina” med Julia Stiles, som jeg eeeeeelsker vildt meget. Hun er også med i ”Save The Last Dance”……..

Senere satte vi os ind og jeg ”minglede lidt” – Og Line Chattede lidt på MSN.

Så gik vi i seng – sent – og sov også længe i dag. Så spiste vi morgenmad, og Line tog så af sted til City 2 hvor hun arbejder.

Jeg blev så hentet af min far, fordi vi skulle tage i IKEA og købe lidt småting til det nye hjem herhjemme, efter vi har malet og fået nyt skab, var der alligevel lidt småting vi manglede, og vi fandt også lidt:

~ Nøgleskab
~ Skohylde i stof som kan hænge inde i skabet
~ Træbøjler
~ Lysestager til store lys
~ Sten til lysestagerne
~ Puder til stuen (Stribede)

Desuden skulle vi have haft: (det havde IKEA dog ikke)
~ Lagen 120 x  200 cm
~ Lås til badeværelse og skab (krog)
~ Decilitermål
~ Lampe til soveværelset

 Så kom min mor også derud, og så spiste vi mad derude, og det var rigtigt hygsomt….. Alt i alt, 2 rigtig gode dage.

OG så fik jeg løst mit problem med Frontpage. Tak for hjælpen kære læsere……

 /Risle

Skriv et svar

