~ Fredag d. 17. Februar 2006 ~ Kl. 18.15 ~ Nyt Grønt Design ~


 Så er der nyt design oppe igen, og endelig fandt jeg på noget nyt i forhold til det med ”Anime-billederne” – jeg må sige jeg var kørt lidt surt i dem, så nu skulle der ske noget nyt. Designet er grønt denne gang. Jeg skiftede farver mange gange før jeg var tilfreds, og alligevel var jeg ikke helt tilfreds nu, men nu bliver det sådan her? Håber farverne også er grønne hos jer. Og ikke en anden, som dengang jeg havde mørke-rødt design, og i alle sammen synes det var brunt *GGG*

 Jeg vil samtidigt høre, hvordan designet ser ud på en mindre skærm, min egen er ret stor, og her ser det godt ud, men jeg ved mit gamle (hvide) design, så meget kompakt ud med alle under-siderne.

Denne gang, har jeg valgt at dele siden præcis på midten, men hvis bloggen ude til venstre er helt umulig at læse, (for smal mener jeg her) så må i altså sige til, så må jeg dele siden lidt mod højre i stedet for. Men giv lyd, også hvad i ellers synes om farver, billeder og sådan?

//Henriette//Risle//

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

