Hverdagen

~ Fredag d. 10. Februar 2006 ~ Senere Kl. 20.24 ~ Min Fængsels Penneven Fra Texas ~


 Han er rigtig sød at skrive sammen med, han sidder inde for 3 mindre lovovertrædelser. Som jeg vil mene man max fik 1 år for herhjemme, måske højst 3 år. Men han fik 15 år, fordi han bor i Texas, hvor lovene er helt forskruet 😦 Han har afsonet halvdelen af sin tid. Og der er altså mange ting man ikke kender så godt til når man har siddet inde 7-8 år. Tag f.eks. Internettet, hvor udviklet var det lige i 1998. Ikke så meget, og dette her med at jeg skriver ”dagbog på nettet” (Blog) det forstår han heller ikke helt. ”jamen kan andre så læse dine inderste tanker?”

Altså det er ikke let det her. Men jeg skriver også mest til ham om hverdagsting og sådan. Det forstår han sig da på *Smiler* Men samtidigt skriver jeg også hvis jeg har læst en god bog, som jeg ved at han også kan låne via fængslets bibliotek. Fordi nogle privilegier har man dog som indsat.

Dog har han siddet i isolation det meste af de 8 år, men er netop blev sat over i en alm. Afd. hvor der helt klart er bedre muligheder for ham, og det glæder mig meget at høre. Fordi han følte sig så trist da han sad isoleret, det er vidst heller ikke sjovt, ikke at have nogen at tale med osv. 😦

 Men nu føler jeg at jeg via hans breve kan mærke at han er blevet mere en udadvendt og åben person, og det gør mig glad. Fordi jeg betegner ham som en rigtig rigtig god penneven. Dog har jeg nogle så går længere tilbage end ham (har kun skrevet med ham i 2 år ca.) men han betyder meget for mig, må jeg sige…..

 Og bare rolig, jeg er ikke sådan en forskruet kvinde – der går hen og forelsker mig i ham, og skal rejse derover og giftes *GGG* Slå helt kold vand i blodet…. Hehe…. Han er bare en rigtig god ven… Som jeg lige kom til at tænke på og havde lyst til at skrive om, efter jeg har skrevet et langt brev til ham….

 /Risle

Skriv et svar

