Hverdagen

~ Fredag d. 10. Februar 2006 ~ Kl. 17.36 ~ Rengøringstornadoen ~


 I dag har min hjemmevejleder været her. Uha vi fik sat skub i tingene, her roder dog stadig en del, da vi mangler de der hylder til skabet. Men altså, vi fik ordnet køkken og bad så det skinner, og så fik vi sat en hel masse på loftet, orv, det var skønt…. Nu står der kun det tilbage i stuen som skal ind i skabet. Og køkkenet er fint og rent, det er bare så vidunderligt *S*

 I morgen skal jeg til fødselsdag hos min Kusine, ihhh hvor jeg glæder mig til at se hele familien igen, det er nemlig en del tid siden, faktisk siden jul har jeg ikke set dem. Så det bliver skønt at komme ud til mine forældre i morgen, og senere ned til min Kusine…..

 /Risle

Skriv et svar

