Hverdagen

~ Torsdag d. 9. Februar 2006 ~ Kl. 19.47 ~ Hvordan ”Skaber” man et nyt liv?!?!


 F. eks ved at købe et nyt 6 længet klædeskab, kan man ”skabe” et nyt liv, det har indtil nu bragt glæde i vores lille hjem. Dog mangler der nogle hylder (som Danbo glemte at levere) så vi har ikke fyldt det helt ud endnu. Men der kan godt nok være meget i det, og i den forbindelse har vi så rykket om på seng og klædeskab, så der kan være plads til to skabe mere (det gamle var kun 4 længet nemlig). Engang i starten af næste uge, får jeg hylderne, og så skal der ligges tøj på plads, og de sidste ting, der skal i de to ekstra skabe. + at det er 20 cm. Højere end det gamle skab. Som for øvrigt bare fik et skrotplads ude i storskralderummet *GGG* Det var ikke et hak bedre værd. De hele var ved at falde fra hinanden, og det var også nemt at komme af med lidt frustrationer og splitte det ad, har hadet det siden jeg flyttede ind her for 5 år siden *Dybt Suk*

 Så nu er det sidste vi mangler herhjemme kun køkkenet, som skal males, ikke låger eller noget, der er ganske fine, men væggene (der er ikke særligt meget) skal have en gang hvid maling. Og SÅ er vi færdige min far, Kim og jeg.

 Min mor har også været en engel – hun har virkelig undværet min far i mange dage hvor han har været herinde, og jeg er hende og min far evigt taknemmelige, for deres store hjælp 🙂

 Ellers har det været en ret ”kedelig” uge, dog har vi set en hulens masse tv. Og spist mad i sengen. Som jeg skrev sidst, skulle alle vores borde pakkes ned mens vi malede soveværelset. Så vi har spist på gulvet i soveværelset og inde i sengen i stuen, hehe. Og så har vi set ”Nicolai og Julie” på DVD.  Og set en hel masse andre film, som jeg ikke lige gider nævne her. Men der har stort set ikke været andet at lave, mens vi har haft pakket ned. HELE stuen stod på den anden ende, man kunne hverken sidde i sofaerne, eller ved borde, KUN ligge i sengen. Og det kan man godt blive ret doven af *G*

 Jo for resten, lovede Australiafan at gøre lidt reklame for hans dagbog, mens han er væk. Han er nemlig i Australien, og der skriver han nede fra.

 /Risle

 PS. Billeder må i vente med til om en uge, da vi lige skal have ryddet det sidste på plads igen *Smiler*

Skriv et svar

