Hverdagen

~ Torsdag d. 2. Februar 2006 ~ Kl. 14.44 ~ Om At Undvære Internettet….. ~


 …. i  omkring en hel uge, puha det bliver svært. Men nu står det sådan til herhjemme, at vores soveværelse skal males, og derfor er det nu i skrivende stund, at det eneste indbo i soveværelset er vores 2 computere, i morgen bliver de taget ned, og stillet ind i stuen, hvor der ikke er mulighed for at stille dem op, mest fordi at der står resten af vores soveværelse inde. Hehe – det er ikke nemt, men jeg tror og håber på at vi skal se en hulens masse TV, som nok også skal blive hyggeligt, og så har jeg fået lov af min kære nabo, at gå derop op og tjekke mail engang imellem. *S* Så er jeg da ikke HELT omskåret fra omverden, Jubiihuuu…..

 Men noget andet som er noget hø, er at det nok ikke bliver mig der skal ordne soveværelset, det bliver nok min kæreste Kim og min kære fader. Da jeg har ligget nu i 2 dage, med snot i hele hovedet, så jeg er godt ør. Og har slet ikke nogen kræfter til at hjælpe til. Men jeg vil gøre mit bedste, og måske bare hjælpe til med at lave lidt mad (som vi så må indtage på gulvet i soveværelset *G*) Fordi stuen har ingen borde, da spisebordet er godt pakket ind, og sofabordet ligger under sofaen, fordi sengen står der hvor sofabordet stod. Hehe – I kan godt høre det ikke er let ikke? *G*

 Nå men jeg vil løbe igen, vi ses på nettet om en uges tid 🙂

 Knus fra Risle

Skriv et svar

