Hverdagen

~ Torsdag d. 26. Januar 2006 ~ Kender du Mingler.dk?


 Jeg er begyndt at besøge en ny side, som jeg allerede holder meget af. Nemlig: http://www.mingler.dk/ som er en side, hvor folk hovedsageligt debattere derinde, men også mange skriver Blog (Dagbog på web-sprog). Jeg skriver også blog derinde, dog mest det som jeg skriver her også. Så folk ikke bliver snydt hverken det ene eller det andet sted.

 Men jeg er også medlem af en masse grupper derinde, bla.
– Tv-serier
– Teposefoldning
– 3D Kort
– Boganmeldelser
– Bøger
– De  kongelige
– Katte
– Small Talk
– Strikkeklubben

 Og mange mange flere….. Der er ALTID noget man kan debattere om, dog har jeg mest læst med nu, for at ligesom se hvad det hele er for noget, blev først medlem her lige kort efter nytår. Men jeg holder allerede af siden, og derfor vil jeg gerne anbefale dig den 🙂
Altså klik dig ind her:
http://www.mingler.dk 

 Jeg hedder som jeg alt gør, Risle derinde…. Man kan have personlige venner derinde. Og den udvider sig selvfølgelig hele tiden, man skal spørge om lov om man kan få hinanden som venner, og når begge har accepteret, kan man nu se hvad den anden af har af grupper mm.

 Kig forbi, jeg vil glæde mig til at se dig derinde 🙂

 Knus fra Henriette

Skriv et svar

