~ Tirsdag d. 24. Januar 2006 ~ Yoga for begyndere ~


 I dag har jeg prøvet at lave Yoga for første gang, det var godt nok både hårdt – men også ret så underholdende….. Jeg var sammen med en veninde om det, og det tog ca. 1t og 20 min. at gennemføre 22 øvelser. Da vi både skulle læse og agere på alle øvelserne inden vi kunne gå i gang med hver enkelt øvelse.

 Men det selvværd man har efterfølgende er det hele værd. Også selvom at man måtte kravle rundt og bikse med arme og ben, for at få det hele til at se ud som den pænt og nydelig slanke dame bogen.

 Ja egentligt, hvorfor skal de være så slanke? Hehe. Siger jeg som vejer lidt for meget. Altså nogle af øvelserne var fysisk umulige…. Hehe…. Men det kommer vel hvis jeg fortsætter i det færd jeg er i gang med nu, i hvert fald vil jeg og min veninde fortsætter, hver gang vi kan afse bare en time som det nok vil tage at gennemføre programmet i den kommende fremtid, da vi ikke skal læse os til det hele forfra og forfra *Smiler*

 /Risle

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

