~ Onsdag d. 18. Januar 2006 ~ Kl. 16.05 ~ Tak for alle de gode forslag ~


 Jeg vil starte med at undskylde over jeg ikke har skrevet en uges tid, men har haft travlt med lejligheden som er i gang med at blive malet, og det bliver rigtigt flot resultatet, men det tager også en del af min computertid. Men jeg er her da – lidt *G*

 Tak for ALLE De gode indslag der blev forslået i den sidste kommentar indlæg. De er alle rigtigt gode, og jeg vil tage den seddel med, som jeg har lavet, op til min sagsbehandler når jeg får et brev fra hende *S*

 Jeg kan sagtens se mig selv i nogle af de jobs i skrev, men altså. Det er jo nok ikke kun mig selv som vælger frit, det har vel også noget at gøre med hvor der er plads?! Men anyway, godt at have noget at hive op ad ærmet, så jeg er glad for det i har nævnt, jeg vil give det hele videre – til hvem det måtte vedrøre?!?

Jeg tror lidt jeg skal på revalideringscenter, nu må vi se, jeg ved ikke så meget endnu, men Kim har jo prøvet at blive kastet ud i noget, og ja, det var noget med at lave CV og skrive ansøgninger? Så måske jeg også skal det?!? Anyway, jeg glæder mig, godt at der snart skal ske noget herhjemme…..

 Jeg og min far er så i gang med det helt store projekt og male hele lejligheden, det går fint derud af, vi har malet 2/3 af stuen, flyttet den store tunge reol, med alle bøger og film, og tv/video/dvd, som så er sat på plads igen nu, det var nok det sværeste her i stuen og flytte, næsten weekend, der skal kun sofaerne flyttes over til den anden halvdel af stuen, og så skal vinduespartiet og de sidste væg males, og så tager vi væggene i gangen også, de skal være støvgrønne, hvor stuen er en udefinerbar hvid med meget meget meget lidt grønt i….. Resten af lejligheden skal også være neutral, og alt træværket skal være samme farve som vinduerne er (det findes der nemlig en præcis farve der er hos malerforretningen).

 I nat har jeg ellers bare sovet ad H til, jeg måtte melde mig syg på jobbet, fordi jeg bare ikke kunne komme op, er stadig ikke  for frisk, men har nu siddet her en times tide, og nu vil jeg ud og gå en lag tur med Lene, fordi jeg trænger sådan til frisk luft, i går var vi nede i motionskælderen, jeg cyklede 10 km, på 17 min. *Ser stolt ud* Det var hårdt, men også rart. Og så lavede jeg nogle mavebøjninger på to forskellige maskiner, og så lidt vægtløftning. Ellers bare spist sund mad, og råhygget mig herhjemme *S*

 /Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

