~ Lørdag d. 7. Januar 2006 ~ Kl. 14.27 ~


Jeg har lige haft en skøn chat med Birgit, det var rart at tale med hende igen, det var også længe siden søde. Tak fordi du også gav dig tid til mig *S*

Jeg nåede ikke at få skrevet i går, det var nok mere forglemmelse end det var noget andet.

 I går hyggede vi hele eftermiddagen, bla. vi stod nemlig først sent op…. Til frokost lavede jeg omelet med grøntsager i og til. Det smagte himmelsk, men Kim gjorde mig så opmærksom på at det ikke var så godt for hans kolesteroltal. Så det er nok en ret jeg vil lave når jeg er alene hjemme her i fremtiden, fordi det var ganske nemt at lave 🙂

 Så kørte vi ned og stillede vores cykler ved Føtex, og så gik vi en tur ned i parken. Bagefter handlede vi så ind i Føtex, jeg må indrømme at alt er lige et par kroner mere, men til gengæld kan man få ALT der, der er et meget større udvalg. Så jeg vil prøve at organisere mine indkøb bedre, så jeg kan handle i Netto en gang om ugen, og i Føtex en gang om ugen, så jeg hele tiden har nok af de basisvare man kan få i netto. (Dem vi dog stadig må få) og så købe resten i Føtex til hverdag. Fordi det er for dyrt at købe alt i Føtex, der holder vores madbudget på 3.000 kr./mdr. ikke til.

 Til aften fik vi smoothies, fordi vi spiste så sent frokost, at vi ikke var ordentligt sultne, jeg har lånt en bog på biblo der hedder: ”Den store bog og Juicer og smoothies”. Den er genial til at give inspiration til at lave lækre drikke med min nye OBH Blænder. Den har jeg allerede fået en del glæde af. Så det er jo bare skønt. Den kan nemlig både knuse isterninger og frossen frugt, og vi købte en del frossen frugt i Føtex i går, og prøvede at lave nogle forskellige drikke. MUMS siger jeg bare…..

 I dag har jeg lavet Gisou, som der jo altid er RIGELIGT af, så det skal vi have både morgen og aften, det er revet hvidkål/Gulerødder og hakket oksekød blandet sammen og kogt i 45 min. Tilbehør rødbeder. Det smager vildt godt nemlig.

 Nu vil jeg hoppe ind foran kuk-kassen, har siddet her hele dagen, nu må det høre op *G*

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

