Hverdagen

~ Tirsdag d. 3. Januar 2006 ~ Kl. 22.07 ~


 Kim har fået konstateret for højt kolesteroltal, puha, det var ikke så godt, så han skal til at få speciel kost ude på hospitalet, og så skal han styrketræne en masse, så han kan få kolesteroltallet ned igen. Det ville være super at han skal til at spise sundt, det kan vejlede mig til at gøre det samme herhjemme, han skal jo have noget lækkert sundt at spise når han er hjemme i weekenderne, så jeg må virkelig til at oppe mig lidt *S* Det er også min ønske, her med det nye år.

 Ud over denne ”nyhed” har jeg ellers bare haft en slapper dag herhjemme, jeg har læst lidt, og så har jeg ellers set ”Desperate Housewifes” hele eftermiddagen/aftenen, jeg havde optaget 6-8 afsnit på video, fra en aften hvor den genudsendte 1. sæson. Og det var hylende morsomt at se *G* Jeg vil helt klart gerne have den serie når den kommer på DVD. Nu håber jeg også bare at de evt. genudsender 2. sæson, fordi jeg ringede lige til min kære far og spurgte om jeg nu havde set ALT? Men han sagde at der nok var 8 afsnit mere vist, som jeg ikke havde set *Æv Æv*

 /Henriette

Skriv et svar

