~ Mandag d. 2. Januar 2006 ~ Kl. 22.26 ~


 Så er endnu en indholdsrig dag overstået, og jeg vil til at gå i seng snart. Skal bare lige hyggechatte lidt inden🙂 God musik på CD afspilleren, det er skønt at være til.

 I dag har jeg haft besøg af Vibeke, som hjalp mig med at få gjort stuen næsten helt ren, vi mangler kun den store reol, og det bliver nok ikke noget problem at få ned nu, jeg overvejer blot at nu hvor vi skulle have den ned, kunne vi (min far og jeg) jo lige så godt male. Men nu må vi se, skal lige foreligge det for min far, malingen er købt nemlig (Forrige november – Dybt suk) Men igen – stuen har aldrig været så ren som den er nu, det ville være skønt at male derinde nu, mens det er rent og fint. Nu må vi se, vil foreslå min far det i morgen nok.

 Senere var jeg ude og gå en lang tur med Lene, det var skønt at være ude og gå i 50 min. Det var skønt vejr, og sneen er snart forsvundet, så det er okay at gå i vores gader nu. Tak fordi du gad gå sammen med mig igen i dag Lene.

 Bagefter gik Lene lige med ind, for at se den fine stue, og så blev hun her og vi begyndte at vikle garn op, som jeg har fået af farmor, til at lave et hæklet tæppe til stuen af restgarn, er nok halvvejs nu i små lapper. Men garnet skal jo lige vikles ud, og det har Lene så taget som en stor udfordring, hun tog en stor ”uldtot” med op til hende selv, hehe – og vi blev enige om jeg så nok fik den tilbage om 5 år ca. når den var viklet ud *GGG*

 Derud over så fik jeg kontakt til en læser i går som havde fulgt med længe, men bare uden at give respons (gør det bare hvis du tør søde *Smiler sødt*) Og vi chattede hele aftenen i går. Det var skønt at tale med en der pludselig kender hele ens liv (ud fra dagbogen her) men som aldrig har sagt noget, det var ret sjovt synes jeg nu. Faktisk fandt hun mig inde på http://www.sindnet.dk/  – og ja, så min reklame derfor virker også. Jeg vil nemlig også lige sige til sidens forsvar, at den IKKE er som mange af de andre dating sider, det er sober chat, og man må ikke søge diverse ”sex-ydelser” derinde, so don´t worry, hvis du har lyst til at oprette en profil, og kigge indenfor hos os søde mennesker på chatten. Og mig? Ja, jeg hedder selvfølgelig Risle derinde også *Hva ellers?*

 Hende fra i går, min anonyme læser, spurgte så til Kim, om hvordan det gik med ham, og nu bliver jeg helt flov, har jeg virkelig ”glemt” at skrive om ham så længe? Nå men en kort opdatering. Han er indlagt igen på Sankt Hans, fra 1. dec. Og ca. 3 mdr. frem i tiden. Han har søgt psykolog hjælp derude, men har ikke fået det endnu, han skal måske starte på et smedeværksted, indtil han kan komme ud på Riget (Rigshospitalet) og arb. på prøve i 1½ mdr. før han kan blive evt. fastansat som flexjob derinde.

 Han har også søgt om at få rygestop-tilbud (nikotinplaster og tyggegummi) betalt af hospitalet, det er noget de tilbyder her pr. 1. januar hvor der jo bliver rygestop i mange af Kbh. kommune, dog har de ikke sagt noget om Sankt Hans Hospital endnu…. Det var lidt om Kim, skulle der være andre uafklarede spørgsmål, så spørg, jeg er her jo for det samme…..

 /Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

