~ Søndag d. 1. Januar 2006 ~ Kl. 17.38 ~


 Med Tina Turner på CD afspilleren og ellers bare råhygge herhjemme. Så kan man vel ellers ikke have det bedre sådan en kold januar dag?!? Jeg har det i hvert fald udmærket, ud over at jeg altså er lidt bombet efter i går.

 Ikke at jeg var beruset i går eller noget, men lidt drak vi da begge to. Det værste var nok at komme i seng kl. 3. først, jeg plejer jo at ligge i min seng inden kl. 23 aller senest, så jeg var godt mør i går nat. Men der var heldigvis god musik at falde i søvn til, på DR1 var der et eller andet show fra en festival, fangede ikke lige hvilken desværre. Senere var der Boogie listen, og dertil faldt jeg altså om kuld, jeg var møj træt til sidst nemlig, og Kim sov allerede….

 Men vi havde en ganske udmærket aften i går. Efter jeg havde skrevet i går, gik jeg næsten i gang med maden med det samme. Menuen har jeg jo skrevet om. Vi spiste så kl. 17.15, for at have god tid til at nyde den inden der kom Dronningens Nytårstale, som for øvrigt var ganske udmærket, hun sagde mange gode ting, som man kunne reflektere over. Synes specielt det var flot at hun talte om alle de katastrofer der var sket i løbet af året, det havde jeg faktisk ikke turde håbe på hun ville nævne. Men det gjorde hun, og det var flot tænkt  🙂

 Da vi havde set det, så satte vi os ind på computeren, og brugte meget af tiden på at chatte, men vi så samtidigt også TV på Kims computer, der var bla. Nytårsshow med ”Vild med Dans”, det var ganske underholdende, og David Owe var jo med, og han er stadig lige nuttet at se på *Smiler kært*

 Der var en hel del online på http://www.sindnet.dk og også nogle få på MSN. Australiafan var en af dem som var på MSN, og vil holdt kontakten helt frem til kl. 24.00, og sagde godt nytår, det var ganske underholdende, og skønt med noget selskab, mens Kim og jeg bare var alene herhjemme.

Men alt i alt en udmærket aften.

 Nytårsfortsætter? Ikke rigtigt, men lidt har jeg da alligevel.

 – Jeg vil skrive oftere og kortere indlæg i min dagbog, har på fornemmeren at mange ikke ”orker” at læse de lange, så de springer over, så til ære for jer andre vil jeg skrive korte og ofte indlæg.

 – Jeg vil også gerne tabe mig i det nye år, jeg håber jeg kan finde nogle at støtte mig op ad. (som vi f.eks talte om http://www.sindnet.dk at støtte hinanden, det ville være super cool.

 Har i andre nogle nytårsfortsætter? Så lad mig høre i min kommentar 🙂

 Knus fra Risle

 PS. Vil lige gøre status over sidste års dagbog, så du kan fornemme som læser hvad du har været vidne til: 135 sider (punkt 11) i Word blev det til. Hva´ siger i så?

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

