~ Lørdag d. 31. December 2005 ~ Kl. 15.30 ~ Rigtigt Godt Nytår Til Alle ~


 I dag er det så nytårsaften, og jeg vil da lige skrive en kort opdatering. Jeg vil starte med at ønske jer alle en rigtig god aften. Nok skulle jeg havde skrevet det her lidt tidl. men jeg har siddet og rodet med nyt design hele dagen, hvidt – så det passer til snevejret udenfor – der er ikke så meget at sige om det. Synes bare der trængte til forandring her på siden, da det jo ikke er jul længere…..

 Kim og jeg skal være herhjemme alene, og vi skal rigtigt hygge os, der kommer så meget godt i TVét. Og så skal vi ellers bare hygge med god mad og lækker kransekage og børnechampagne kl. 24.00.

 Ud over det har vi købt udenlandske øl til Kim, og Dooleys med kakaomælk til mig, MUMS det glæder jeg mig til at smage🙂 Kl. 24.10 går vi en lang tur sammen med vores nabo Lene, som også sidder hjemme i aften – hvem ved måske hun kigger ned tidl? Det vides ikke, hun har i hvert fald fået tilbuddet *Smiler*

 Nu her om lidt vil jeg gå ud og starte på maden, vi skal have flødekartofler med sådan nogle paneret fisk med dild indeni, og majs og hvidløgsflute, og det bliver bare såååå lækkert🙂

 Ellers er der ikke så meget mere at sige – Kan i alle sammen have det godt, og pas på jer selv i aften – og alle jeres kære….

 Vi bruger nok noget af aftenen på at chatte inde på http://www.sindnet.dk/ så hvis du sidder derhjemme og keder dig, så fang os på MSN eller derinde🙂

 Knuuuuus fra Henriette & Kim

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

