~ Torsdag d. 22. December 2005 ~ Kl. 15.38 ~ GLÆDELIG JUL Skal det lyde til alle ~


Så er det måske sidste gang jeg skriver inden jul, nu får vi se hvor travl juleaften bliver. Jeg vil derfor starte med at sige til alle (ligesom i overskriften) GLÆDELIG JUL. Jeg glæder mig selv som et lille barn, og tror det bliver en kanon aften i familiens skød.

Jeg holder meget af min familie, og det bliver skønt at fejre jul sammen med dem. Kim og jeg fejre ikke jul sammen, han holder hos hans søster sammen med hans anden søster og forældre. Og jeg med hele min mors side af familien hos min ene moster.

Lillejuleaften skal jeg og min far ned til min anden moster (Ikke hende vi skal holde julen hos) og spise æbleskiver og drikke gløgg, sammen med en masse andre – af familie og venner til min moster og familie.

Juleaften har jeg skrevet om jo. Der tager vi tidligt derned, og ser Disney show og sådan så spise vi kl. 18 eller 18.30, min onkel har nemlig fået job i Roskilde Domkirke, og han har så (som den nyeste ansatte) at kime med klokkerne kl. 18 juleaften. What a chance?!? Hehe – så vi spiser vidst først når han er hjemme igen. Så plejer vi efter maden, at danse lidt om juletræet, og så går vi i krig med pakkerne, vi er 12 mennesker i familien, og det tager altid en krig at pakke ud, men der er ikke så mange ”små” børn længere i familien, så det er bare sådan at den der lige har åbnet, tager den næste pakke, og så fremdeles. Det plejer at virke.

Mit højeste ønske i år af gaver, er allerede blevet opfyldt. Min mor og far gav mig nemlig en Nokia 6230i, som jeg så selv skulle med ud og købe, fordi det var jo mit navn osv. der skulle stå på den. Så den ved jeg er i hus, og den kostede kun 1 kr. (Plus abb. Som mine forældre så betaler), der har jeg så også fået FRI SMS – jubiihuuu – som jeg allerede har brugt flittigt, men er du en af de ”heldige” som har fået en sms fra mig ang. Mit nye nummer (Jeg udgiver det jo ligesom ikke her for alle) Men så hør lige godt efter *GGG*

Jeg vil bruge det nye nummer til at SMS fra og modtage opkald fra JER derude! Men det gamle nummer, behold det lidt endnu, da jeg nok vil bruge den til at ringe fra, da jeg er ved at skifte fra TDC til CBB mobil, som er meget billigere i samtale afgift. Mens Telia (dem jeg har fri SMS hos) tager meget mere for opkald. Såååå lidt inviklet, men altså ring på det nye nummer, det er den tlf. jeg hovedsageligt vil have på mig fremover…. *S* Håber ikke det lød alt for indviklet *Hehe* Ellers så spørg mig….

1. Juledag skal vi hjem til min farmor og farfar, og der skal Kim også med.
2. Juledag skal vi op til min mors fætter og hans familie, der skal Kim vidst ikke med.
Og 3. Juledag er vi inviteret til middag hos min kusine Lulu til hendes fødselsdag.

 Så er julen og fødselsdagene ovre, og så starter hverdagene igen, mellem Jul og Nytår har jeg bla. En aftale med Vibeke, hvor vi skal få bugt med stuen, og med Karin som jeg næsten ikke har set hele December, så det bliver godt at se hende igen.

 Nytårsaften skal vi være alene hjemme, det nyder vi mest, og hygger os med at være sammen, og bare nyde noget god TV. Og slappe af, ingen af os gider rigtigt at være fulde eller noget, så det bliver nok bare en smugle børnechampagne og noget lækkert kransekage…..

 Kan i nu alle sammen have en glædelig jul….. Jeg tror desværre ikke det bliver til flere opdateringer før d. 24. December…..!!!

 Julesmil fra en glad Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Jul og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

