Hverdagen

~ Lørdag d. 26. November 2005 ~ Kl. 12.13 ~ Nyt Juledesign ~


 Så kom der nyt design på hjemmesiden, håber i kan lide det. Kommentarer modtages med kyshånd. Denne gang valgte jeg den mørkerøde Windows farve, så ikke noget med at komme nu og sige at den er brun ligesom sidst jeg valgte en mørkerødlig farve. Hehe…..

 I dag er det også min svigermors fødselsdag, og det skal vi ud og fejre i eftermiddag 🙂 Jeg glæder mig til at se Kims familie igen…. Et stort tillykke skal det lyde herfra…

 I torsdags var vi oppe i Aktivitetscenteret som ligger ovenpå DPC. Det var handicappede som holdt julehygge. Og der var gløgg og æbleskiver at købe, og en hulens masse hjemmelavede ting, jeg købte lidt også. Et bogmærke for 1 kr. En notesbog (Lille) til 15 kr. En the-brevs (brugte) holder 25 kr. og en tændstikæske med pasta på som så var malet guld til 5 kr. Så det var en god dag vi havde deroppe. Og det var okay at se hvad det var der lå oven på DPC, jeg har tit tænkt over det nemlig.

 I går var vi så ude for at se på en ny Motorcykel til vinterbrug, og efter vinter er det så min MC, og den koster ”kun” 9.999 Kr. Der er nu billigt for en motorcykel synes jeg. Men det er min far der køber den, og så er det mig der står som bruger… Jeg glæder mig til på mandag, der skal vi muligvis ud og prøve den, i går sneede det nemlig, og den skulle også lige gøres klar inden vi kunne prøve den. Så vi skal ringe på mandag, hvis vejret er til det, og så kan vi prøve den, købe den, og så får vi den leveret 4 dage efter.

 Jeg tror ikke Far og jeg tager på loppemarked i morgen alligevel, jeg orker det ikke rigtigt, og far har ikke overskud – da han ikke har totalt overblik over hans frimærker endnu, så vi venter til en anden gang der er noget i Forum, det var nemlig en speciel person han ville købe noget af.

 Men til gengæld har Kim en aftale med Tex om at ses i morgen, så det bliver nok meget hyggeligt at se ham i morgen, han kommer herhjem.

 På mandag skal jeg tale med Anika som er fra Hvidovre Hospital, hun står for en projekt ang. førstegangsindlæggelser derude. Så det jeg skal tale om er omkring min første indlæggelse i 2000 på afd. 801. Det glæder jeg mig til, jeg vil jo gerne hjælpe med forskning hvor jeg kan. Og om aftenen er der Robinson finale.

 Nyt design knus fra Henriette

Skriv et svar

