~ Onsdag d. 16. November 2005 ~ Kl. 15.33 ~


 Jeg vil lige sætte mig og skrive lidt dagbog igen, jeg har på fornemmelsen at ”nogle” læser min dagbog, selvom at det er sølle med kommentarer man får for tiden *G* Anyway, jeg vil skrive lidt *S*

 Fødselsdagen for Kim og jeg forløb fint nok, vi fik 2 afbud – et nogle timer før og et kort før. Så vi endte med kun at blive 5 i alt. Men det var vildt hyggeligt alligevel. Og vi fik nogle skønne gaver.

 Af CyberRaga og Michael fik vi en fælles gave, nemlig en Fiona bakke fra Trip Trap som vi allerede har taget i brug.

 Af Jakob fik jeg:
Dr. Phil – Livsstradigier, som sandsynligvis er lige så god som hans andre bøger, hvis jeg kender ham ret *S*
Kim fra af Jakob:
Et computer spil der hedder Half-Life 2

 Så det var jo skønt at have gæster, jeg havde købt kanel stang, og købt småkager, og så fik vi ellers spandevis af Kaffe og the. Alt i alt en kanon eftermiddag, og ja, Jakob han troppede op helt fra Herning af, det må jeg nok sige, det var utroligt flot *S* Og CyberRaga var møj træt, så jeg var lidt stolt af hende og Michael også havde cyklet her – Flot klaret tøz *S*

 Tirsdag i sidste uge var Lene, Kim og jeg inde og se ”Nynnes Dagbog” som jo er CULT at den bog er blevet filmatiseret. Den er vildt godt, og det er dog kun nr. 1 som den skulle bygge over. Men der var lavet en del om, i forhold til bogen. Men stadigvæk var den ganske god. Klart en film jeg skal eje når den kommer på DVD. Håber den kommer inden jul, så jeg kan ønske mig den i julegave *S* Kim synes sågar også at den var god, så det var jo bare skønt at han tog med…..

 I fredags var Far, Kim og jeg på frimærker messe. Jeg er jo begyndt at samle på Katte-frimærker, det ved jeg ikke om jeg har fortalt jer? Men det er jeg altså, og jeg har allerede vildt mange, har bare ikke sat dem i orden endnu, så jeg ved ikke om der er nogle der er byttere eller hvad? Men det er der nok.

Det kan godt være at nogle vil sige at det er nørdet at samle på frimærker men jeg synes altså det er skønt. Fordi det er så afslappende, at bare sidde og sætte på plads *S* Jeg glæder mig til at far og jeg får tid til at sætte mit på plads, men far har også meget at se til med sine egne frimærker *S* Og nu har vi lige fået Jakob / Australiafan´s frimærker og sætte til salg. Og det håber jeg lykkes for os at sælge dem også for ham. Hehe…. Fordi der var nogle far var int. i måske, og resten var motiver som vi så har sat til salg på QXL.dk 🙂

 I søndags var det store Jule-nisse-marked-dag….. Farmor holdt igen julemarked for hele Hedehusene arb. gruppe. Der blev solgt for 19.000 kr. i alt, og vi solgte i Loppeboden ca. for 600 kr. Hvilket ikke var meget, men når man tænker over at det meste solgte vi for sølle 5 kr. pr. handel, så er det vel okay *S* Normalt hat vi tjent for omkring 1.000 kr. men der var ingen dyre ting i år rigtigt desværre…..

 Men det gik godt, og vi hyggede os dernede, og havde også en skøn dag/aften/morgen ude ved mine forældre, det var skønt at være derude en dag igen og sove.

 Mandag havde jeg en total slapper dag herhjemme, jeg var SÅ bombet efter søndagens arbejde, at jeg bare lå med nattøj på og under dynen inde i stuen hele dagen. Det var lige hvad jeg trængte til *S* Bla. så jeg ”Harry Potter og de vise sten”, som jeg havde optaget om søndagen, og nu er jeg helt vild for at se de næste 2 og nu kommer 4éren jo i biffen. Hmm…. Men vil først se den, når jeg har set de to andre foregående….

 I går var jeg oppe ved Karin min nye kontaktperson. Det gik godt, vi talte lidt om målet med at skulle have samtaler. Hun ville gerne veje mig, og hun talte også om at jeg muligvis kunne komme med i en motions/mad gruppe i det nye år, hun ville i hvert fald ligge et godt ord ind for mig, men der var allerede venteliste til det.

 Men så igen sagde jeg, helt ærligt, GIIIIIDER jeg lige være på kur hele næste år igen. Her er lidt facts.

1. januar 2005 vejede jeg 88,1 KG
Nu. 16. november 2005 vejer jeg 90,8 KG

 Så er det så lige jeg tænker helt ærligt, hvor længe at det lige jeg har været på kur i år? Næsten hele 2005 har jeg ikke måtte spise søde sager, dog her på det sidste, har maden været meget fast food, men dog ikke junk food.

 Jeg har ikke gidet lave mad til mig selv alene, og har levet meget af hvad man lige kunne få til frost. Men har holdt vægten på omkring de 90 KG, og det har jeg gjort ”flot” men dog uden at tabe mig (Det gir jo sig selv lidt *G*)

Anyway, gider jeg igen næste år kæmpe, når det er lige gyldigt hvad jeg gør, så kommer jeg ingen vegne, siden den lorte ZYPREXA jeg fik for snart 5 år siden? Jeg kan bare ikke komme af med den lorte-overvægt, og det med slankekure, og alt det man ikke MÅ!!!!!! Jeg hader at ikke måtte noget…..

 Jeg vil overveje fordele og ulemper til jeg ser Karin næste gang. Hun lød som om det var en god ide, og igen, hvis jeg nu faktisk kommer med i den gruppe, hvor alle der deltager er fra Vanløse, så kunne jeg måske også finde nogen at komme ud og gå nogle lange ture med og sådan *S*

 Jeg prøver at være optimist ang. det – men det er svært. Nok om vægt, det kan jeg tale om for evigt, fordi så meget plager det mig….

 I dag har jeg så været på arbejde, jeg nåede næsten alt hvad jeg skulle derude, på nær lige en lille omgang indbetalinger, så nu har jeg helt god samvittighed over jeg tog derud, i morges var lysten nemlig ikke så stor, jeg var nemlig møj træt. Men har det godt med nu at jeg tog derud. I næste uge skal jeg måske have min kusine Nadja med derud, så nu må vi se hvilken dag vi finder på *S* Måske onsdag.

 Nå jeg vil løbe igen.

 Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Psyken og tagget , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

