~ Søndag d. 6. November 2005 ~ Kl. 9.04 ~ Tillykke med de 27 År Skat ~


 I dag er det så Kims fødselsdag, og vi har begge glædet os meget til i dag, ikke mindst fordi vi får besøg af 5 af vores gode venner, og det er længe siden vi har set dem alle *S*

 Det bliver så skønt at være i deres selskab hele eftermiddagen, vi skal hygge og have kaffe/the og kage…..

 Kim har været vågen flere gange i nat, og jeg ligeså. Men vi stod først op her kl. 8.30, og han har lige åbnet sine gaver fra mig og min familie.

 Af mig fik han:
– En guitarmappe (Som han åbnede i går aftes)
– Adams Æbler på DVD
– Keyhanger med Adams Æbler
– Nordkraft på DVD
– En trøje

 Af mine mostre fik han:
– Rosendahl Café glas

 Af min mormor fik han:
– 2 langærmet T-shirts

 Af mine forældre fik han:
– Fubu Rygsæk
– 2 T-shirts

 I går fik han oppe hos sine forældre:
– Luksus pedalsæt til Guitaren

 Og i går fik jeg af hans forældre:
– 8 Caféglas fra Rosendahl

 Så det var nogle gode gaver, og vi er glade for dem alle sammen *Smiler Stort*

 Om lidt vil jeg køre ned til bageren og hente lidt morgenbrød, og så vil vi ellers bare hygge hele formiddagen, og få dækket bord til de skønne gæster kommer senere *S* Det skal nok blive en vidunderlig dag i deres nærværd *S*

 Kæmpe Knus fra Henriette (& Kim)

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

