Hverdagen

~ Søndag d. 23. Oktober 2005 ~ Kl. 16.07 ~ Havde En Kanon Fødselsdag ~


Så fik jeg holdt min fødselsdag, og det gik godt, og jeg havde en vidunderlig og skøn dag, ingen tvivl om det, og jeg fik lov at fejre den i selskab med min kære familie og min søde veninde Anja (Maite).

 Jeg vil lige starte med at sige, at Internettet er nede her i dag søndag, og TCD kigger først på det mandag – så jeg ved ikke hvornår dette indlæg kommer online, men så snart jeg er på nettet igen, vil dette blive lagt op.

 Jeg startede jo dagen tidligt i går med at stå op kl. 6.30 og skrive dagbog, mest fordi jeg havde lyst til at skrive hvor meget jeg glædede mig, og så fordi så var det gjort, jeg havde nemlig planlagt at skrive på dagen.

 Men ak og ve, mine kære forældre var ikke stået op endnu, og jeg gik ind i seng for at ligge og hvile mig og høre lidt lydbånd, jeg er i gang med en af mine sjove forfattere ”Marian Keys” som har skrevet denne bog, plus mange andre, den jeg hører nu hedder: ”Rachels Ferie”.

 Men jeg faldt så i søvn, og drømte hele 3 drømme i træk, alle 3 handlede på forskellig vis om at mine forældre stod op, kørte til bageren, og købte en lille gave til mig  *G*

 Men ak nej, hver gang jeg vågnede fra en drøm, så var mine forældre stadig ikke stået op, og de havde staget ikke været hos bageren, så hver gang lagde jeg mig bare ned og sov videre *Hehe* Så kl. 10.30 ca. stod jeg op for at se om der ikke snart skete noget, og så var min mor også lige ved at stå op *S*

 Vi blev så enige om dagen før at det skulle have været min far der kørte til bageren. Men normalt er det mig, men jeg havde jo fødselsdag. Nå, men min far sov trygt, og i stedet satte vi kryddere i ovnen, og så havde vi en halv kanel krans fra dagen før, som vi så delte som basser. Og det smagte bare himmelsk *S*

 Så havde vi så dagen før været i Roskilde, og købe tøj til mig, men det havde jeg jo også skrevet om i min dagbog i går. Så det ved du kære læse jo godt hvad var. Men så betød det jo også at der ikke var nogen gaver til mig om morgenen, i stedet tog jeg noget af mit nye fine tøj på. Og så var det jo også fint nok *S*

 I stedet så ordnede mig og min far frimærker, han havde scannet nogle frimærker ind i løbet af ugen, fordi jeg på min fødselsdag fik 255 gratis auktioner på QXL.dk, så vi satte os til at sætte til salg. 13 auktioner blev det til, nu må vi se om der er nogen der byder på dem, det er jo et forsøg værd, og så slap han for oprettelsesgebyret, som er for dyrt på frimærker mellem 5-16 kr. pr. sæt  *Æv*

 Så kiggede min farmor lige forbi, med en gave, jeg fik 500 kr. af hende og farfar, og det blev jeg rigtig glad for, og så havde hun også en lille blomst med til mig, Ihhh hvor blev jeg bare glad *S* Så nu tror jeg at jeg vil købe de sidste ”Paulo Coelho” bøger jeg mangler. Jeg var nemlig så heldig at få ”Zahir – af Paulo Coelho” som jeg håber jeg kan nå at starte på, også selvom at Anja er her. *S*

 Den bog fik jeg så af min mormor, og af Anja fik jeg en super sej Olivengrøn strik trøje. Og jeg er super glad for den, og det bedste af det hele er, at hun har selv en magen til, så nu kan vi tænke på hinanden når vi har den på *S*

 Af mine to mostre fik jeg en badevægt som kan måle fedtprocent, vand i kroppen og alm. Vægt, den har jeg selv spottet at den kunne det, og så havde de fundet lige den model jeg ønskede mig, og det gjorde mig super glad *S* Jeg glæder mig til at få den i brug.

 Det var så gaverne, og det var alt sammen noget jeg blev utrolig glad for. De var jo lidt dyre, så derfor jeg ikke fik flere, men jeg vil også hellere have noget jeg VIRKELIG brænder for *S*

 Men en god ting var at selvom at Paulo Coelhos bog kostede 300 kr. ved udgivelsen d. 26. September så kostede den kun 250 kr. nu, og mormor giver altid for 300 kr. til sine børnebørn, hehe – så jeg fik den sidste 50´er som jeg så sammen med Farmors penge, vil købe de sidste af hans bøger i Hardback for. Ellers ønsker jeg mig dem til jul, fordi jeg vil virkelig gerne eje dem *S*

 Jeg er for resten også begyndt at skrive rigtigt meget om bøger på mit MSN Space, og jeg tager et nyt emne op hver dag – jeg har lyst til at skrive. Og du må gerne læse med hvis du vil. Mit MSN e-mail ID er: hbjforever{a}hotmail.com

 Det gik også fint med at få hentet Anja i går, vi skulle hente hende mig og min mor kl. 15.04 på Høje Tåstrup station, men ak og ve, hun var 9 min forsinket da vi kom, og vi var 20 min i god tid, men inden hun nåede at komme, nå på toilettet (som først skulle findes på 2 forskellige perroner”, + vi skulle nå i kiosken, så var der gået 1 time og 10 min *GGG* Men så meget for at hente hende. Hva gør man da ikke for sine kære veninder fra det Jyske *Smiler sødt* Men vi fik hentet hende, og da vi kom hjem gav Anja lige et nummer på min mors keyboard. ”Nothing Compares To You”, som er super god *S*

 Så fik hun et bad, og så var vi klar til at køre på restaurant, fordi vi kun blev 7 i alt, så kunne vi tage ud og spise, og vi fik ta selv bord på vores yndlings Kineser *S* Det smagte bare super maden, så det var bare skønt. Jeg fik gaver lige da vi kom. Og så fik vi ellers både suppe til forret og is til dessert, så man må sige vi var godt mætte.

 Bagefter kørte vi et smut hjem til mine forældre. Det var så heldigt at der kom ”Eurovision” Hvor de skulle kåre den ultimative bedste melodi grand prix sang. Og det var super sejt at se sammen med familien, jeg holdt med den tyske sang ”Ein Bischen Frieden”, men det var jo som i andre nok også ved – ”Abba med Waterloo”. Og det var også fint nok, det var bare lidt synd synes jeg, at det ikke var nogle af de kunstnere der var i studiet der vandt, så – sådan kan man også se på det. Men ja, Abba vandt.

 Jeg har jo masser af tid til at skrive i dag, især nu hvor nettet er nede, men jeg tror nu at jeg vil stoppe her 2 A4 sider senere *GGG*

 Jeg havde en skøn fødselsdag, og jeg fik en masse hilsner, som jeg vil bringe herunder:

 Hilsner jeg modtog på min Fødselsdag d. 22. oktober 2005

 ***

Ringet:
Snuske (Kim)
Nasida, Nicki & Nadja
Australiafan
Jane og familien

***

Kort:
Farmor & Farfar:
Kære Henriette
Vi ønsker dig hjertelig tillykke med fødselsdagen. De kærligste Hilsner fra
Farmor og Farfar

Mormor:
Kære Henriette
Jeg ønsker dig hjertelig tillykke med fødselsdagen, og alt godt i fremtiden, håber du får en rigtig god dag. Mange gode tanker til dig.
Hilsen din Mormor

Mostre, Onkler + Børn:
Kære Henriette & Kim
Stort tillykke til jer begge med de 27 År den 22/10 og 6/11. Håber i begge får nogle gode fødselsdage, ligesom vi ønsker jer en dejlig og lykkelig fremtid.
Ønskes i af: Jane, Michael, Line, Fie, Maibrit, Michael, Danni og Lulu

Svigermor og Svigerfar:
Kære Henriette
Hjertelig tillykke med fødselsdagen, vores bedste ønsker for dig og kim i fremtiden. Vi håber at du får en god dag. Du er altid velkommen her. Ps. Gaven må du have til gode – ikke?
Hilsen Connie & Eli

Faster, Fætter og Kusine:
Hej Henriette
Vi ønsker dig Hjertelig tillykke med dagen. Vi håber at du får en dejlig dag.
1000 Knus Nadja, Nicki og Nasida.

Lene:
Kære Henriette
Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber at du får en god dag med familien og Maite. Du får din fødselsdagsgave når du kommer hjem *S*
Mange knus og kram fra Lene

CyberRaga & Michael:
Kære Henriette
Du ønskes hjertelig tillykke med de 27 år, Puha søde, nu nærmer du dig hastigt de 30 år, hva? *Blink* Det er dejligt at du får besøg fra det jyske og at i skal ud og spise kinesisk – det lyder dejligt og hyggeligt, og vi håber du får en kanon dag. Men kedeligt at din kæreste skal være indlagt på sådan en dag. VI håber han får lov at komme hjem og fejre dig – i er begge i vores tanker. I glæder os til at komme hjem til jer d. 6/11.
Kæmpe knus og kram fra Michael og Sussi

Australiafan:
Kære Henriette
Rigtigt mange gange tillykke med fødselsdagen. Du laver jo nok selv kønnere 3D kort end dette, men et var det bedste jeg kunne opdrive i tide…Hehe. Her går det fint nok, jeg er på en slags mini ferie hos forældrene, hvor også min bror er på efterårsferie i denne uge. Jeg får set en massefilm og er derfor ikke så meget online i denne uge. Jeg har bla. set “Der undergang”. Jeg håber du har det godt og får en god dag, jeg sender også mine bedste ønsker om bedring til Kim.
KH Og knus fra Jakob/Australiafan

Tina:
Kære Henriette
Du ønskes rigtig hjertelig tillykke med de 27 år, håber at du får en rigtig god dag i familiens skød. Håber a t du får en masse gode gaver.
Mange Knus og kram Tina Pedersen

Tina Larsen 3D Guf:
Kære Henriette
Du ønskes Hjertelig tillykke med din fødselsdag på lørdag… Jeg håber at du får en rigtig god dag med masser af gaver.
Hjertelig hilsen Tina Larsen 3D Guf

Lone E. 3D Guf:
Hej Henriette
Du ønskes hjertelig tillykke med fødselsdagen – med alt godt i fremtiden.
Knus fra Lone E. 3D Guf

***

HP:
Rikke:
hej søde..
stort tillykke med fødselsdagen og sikke dejlige gaver du allerede har fået:) Håber du får en kanon dag *knus*

Muggi-DK:
Hjertelig tillykke med dagen. Håber du hvad du har ønsket dig.

 ~laura~
Tilløbbe på bedste Tannie vis *G*

Ramses2:
Tillykke med dagen her fra det nordjyske 🙂
*knus* fra Ramses2

Australiafan:
Håber du lige nu er igang med en rigtig god middag 🙂 Til lykke endnu engang 🙂

Trine:
Hej Søde *S*
Tillykke med din fødselsdag. Håber du har haft en dejlig dag og fået gode gaver og alt det. Holder meget af dig!
*Knus og kram* Trine

 Sussi:
Hej min skønne veninde,
Mange gange tillykke med dagen i dag. Jeg håber du har haft og får en kanon dag! Og at du har fået mit kort + SMS. Jeg er ikke helt på toppen i disse dage, men jeg håber ikke jeg er den værste veninde i verden.
Kæmpe knus og kram, Sussi XXX
P.S. Hils familien og Maite.

Kjeld:
Hænger lidt med næsen! For første gang har jeg overset Henriettes føs’da på min kalender! Begyndende demens hos mig måske? 🙂 Kære Henriette! Stort – stort TIL LYKKE til dig. Jeg håber du har haft en rigtig rar dag og at du har fået en masse a’ dine ønske-gaver. Alt godt og lykkeligt fremover.
Ønskes du a’ Kjeld (Du ved 🙂 ham “der alte westjy’e”

Cowspot/Lene:
Kære Henriette
Jeg håber at du fik mit kort. Vi er lige kommet på nettet igen efter nedbrud i hele weekenden… Snøft. Så er et forkinket “net” tillykke, jeg håber at du havde en god dag. :0)
Knus Lene

***

MSN:
Maite:
TILLYKKE  Jeg er på vej til dig….Fødselsdagsbarn

Birgit:
Happy Birtsday to Youuuuuuuuuu, Happy Birtsday to Youuuuuuuuuu, Happy Birtsday dear Risle… Happy Birtsday to Youuuuuuuuuu TILLYKKE (Afspilning af bamse + hoppende får *G*)

Laura:
TILLYKKE *S*

CamillaWP:
Hej søde, tillykke med de 27 år.

Torben:
tillykke med dagen
Håber du får en go dag med en masse gaver

Kate:
Tillykke (Afspilning af Kat der synger fødselsdagssang)

Sus (Valkyrien):
Jamen så vil jeg da lige sige til lykke med dagen!

Susanne:
Hej Søde. Rigtig rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en dejlig dag. Undskyld jeg ikke har sendt noget kort i år. Har haft 117 ting at se til (dårlig undskyldning, I know). Ha det godt, og endnu en gang tillykke. 
Knus og kram fra Sus.

Tina:
Tillykke med fødselsdagen søde

Randi:
stort tillykke med fødselsdagen søde, håber du får en dejlig dag på denne solrige lørdag

Lina:
Tillykke med dagen

***

SMS:
Bonnie:
“Godmorgen, Godmorgen til hele bondegården” Tillykke med føs´dagen din dejlige rapand… håber du får en dejlig dag – knus og kram fra en der aldrig glemmer dig… selvom at vi ikke ses så tit 🙂

Tina:
Hej søde – rigtigt hjerteligt tillykke med fødselsdagen, håber at du får en rigtig god dag. Knus Tina

Line & Familien:
Heey søde. Tillykke med fødselsdagen, håber du får en god dag, og nogle gode gaver. Og at maden er rigtig lækker i aften, vi fejre dig på afstand. Hehe.
Kys fra mig og familien

CyberRaga & Michael:
Tillykke med fødselsdagen skønne. Håber du får en kanon dag.
Knuz og kram fra Michael og Sussi

Maja:
Tillykke med fødselsdagen smukke *S* Håber du har haft en dejlig dag, og får en god aften. Kram her fra

***

3D Guf:
Kirstine:
Stort Tillykke med fødselsdagen i morgen, håber du får en rigtig god dag,
og bliver rigtig forkælet. Jeg sender dig hilsen i dag da jeg ikke er hjemme i morgen.
Kramis kirstine

Bente A:
Hjertelig Tillykke med Fødselsdagen Henriette
Jeg håber at du får en god dag.
Knus Bente A

Pia G:
hej Henriette
Du ønskes tillykke med fødselsdagen i dag og jeg håber du får en rigtig god dag
Mange hilsner Pia G

 ***
Det var så hilsnerne, og nu er det skam blevet onsdag, før jeg fik skrevet færdigt, der har bare været så meget, og mig og Maite har rigtigt hygget os, måske kommer der er referat af det senere? Men hun er meget inde i København, og så ses vi om aftenen, men hun kommer tit sent hjem, men det er skide hyggeligt at have besøg, selvom at det også kan være lidt hårdt, men det gå lige an *Smiler sødt*

 I morgen skal vi ud og besøge Kim, og måske skal Sussi og Michael med, jeg skal lige ringe til dem senere. Fredag skal Maite hjem, og senere fredag skal jeg faktisk i biffen med Lene, har bare lige lovet kim at være sammen med ham der? Hmm – må se om det kan flaske sig alligevel?! Måske han bare kunne komme hjem lørdag til søndag i stedet for *S*

Jeg har savnet jer alle sammen, jeg har ikke været så meget online, men glæder mig meget til at være mere online igen. Og så glæder jeg mig til at Kim måske kigger hjem lidt i weekenden.

 1000 Knus fra Henriette

Skriv et svar

