Hverdagen

~ Lørdag d. 22. Oktober 2005 ~ I Dag Er Det Min 27 Års Fødselsdag ~


 Ja, så oprandt dagen jo, og jeg sidder her og kl. er kun 6.45, og jeg er allerede oppe. På min fødselsdag er jeg altid som et lille barn og er tidligt oppe. Det er lidt sjovt *G*

 et er nu lidt omsonst, fordi jeg får ingen gaver her når jeg vågnet i dag, har nemlig allerede fået dem jeg skal have af mine forældre i går.

 Vi planlagde nemlig at køre op i går til Roskilde og købe noget nyt tøj til mig, og det må man sige jeg også fik, her vil jeg lige remse det op:

 – Brune fløjels bukser
– En army top i brune farver
– En fleze trøje i lilla som var rigtig elegant
– En langærmet trøje med strik i ærmerne og bomuld i kroppen
– 2 sæt undertøj

Så jeg var bare rigtig heldig, mine forældre og jeg tog til Roskilde i går, og fik en rigtig hyggelig eftermiddag.

 Grunden til at vi ikke gjorde det i dag, var fordi Maite kommer jo på besøg i dag, og skal være med til min fødselsdag, og det kunne jo godt være lidt stressende at både hente hende og købe gave i dag. Og min mor synes at jeg selv burde vælge tøjet.

 Jeg købte det op i en ”storpige butik” – My Size hedder den, den ligger i Roskilde, den er super sej, fordi tøjet passer mig så godt, og de har helt ned til str. 42/44 som er min størrelse.

 Bagefter kørte vi Føtex hvor jeg også fandt noget af tøjet. Og vi handlede vildt ind deroppe. Egentligt skulle vi bare have chips og slik og sodavand, men mor fandt to arb. Trøjer i Fleece også, så det var jo bare super.

 Vi skal nemlig ud og spise i aften på en Kineser Restaurant i Karlslunde, som jeg bare er super vild med.

 Ud af 22 familiemedlemmer var det nemlig kun 6 der kunne komme (inkl. os selv) Og så Maite fra Jylland. Så min mor ”gad ikke” lave mad til så lidt, så vi tog ud og spise i stedet for *S*

 Så skal vi lige herhjem og have lidt kaffe, øl, chips, slik osv. bagefter nok…..

 Har jeg sagt at jeg glæder mig til GAVERNE *GGG* Nå men det gør jeg, nu får jeg jo så ikke noget af de gamle i dag, men jeg får af Mormor, Mine to mostre, og Maite. Min farmors og fasters gave må jeg vidst vendte med, fordi de skulle til noget andet rund fødselsdag i dag. Og min ene moster er på efterårsferie.

 Men jeg vil løbe igen, og håbe på en masse hilsner i dag *Smiler sødt*

 Jeg holder meget af jer alle sammen, mine kære læsere, og jeg er så uendelig glad på en dag som i dag *S*

 Smilende Knus fra en glad og lykkelig Henriette

Skriv et svar

