~ Onsdag d. 28. September 2005 ~ Kl. 19.31 ~ Kim Er sørendme Blevet Indlagt Igen :-( ~


 Ja, så må jeg hellere til det igen, jeg lovede jo at skrive når der skete noget herhjemme, og det gør der så lidt nu.

 Kim er desværre blevet indlagt igen, men det var nok for det bedste, han tog med Laura og jeg på loppemarked i Forum i søndags, og gik hjem med noget uforklarligt angst. Senere ringede han så og var lidt ude af den, og sagde at han ville tage ud til Hvidovre og blive indlagt igen, så det gjorde han, lige med det samme, så jeg nåede slet ikke hjem til ham. Han ringede så igen derude fra og sagde at han var blevet indlagt, og han ville hvile sig lidt.

 Jeg herhjemme, kom også lidt ud af mig selv, jeg satte mig ned og tudbrølede, men det var nok bare opsparet helt fra sidste gang han var indlagt og frem til i søndags, at jeg bare skulle ud med mine egne frustrationer…. Og det hjalp må jeg sige, jeg var helt ovenpå igen, da det var overstået, og Kim forstod hvorfor jeg ikke helt ”magtede” at tage ud til ham.

 Jeg lagde mig ned og prøvede at få tankerne væk på noget andet. Så jeg gik i gang med en god bog om tvangsægteskaber, noget der altid har interesseret mig meget. 160 sider i et hug, og så var hjernen helt klar igen. Jeg kunne ringe til Kim, var ovenpå igen, og var ikke nær så trist som da jeg lagde mig.

 Men Kim er så indlagt igen, og han har det ikke super godt. Bla. er han gået i gang med udskiftning af medicin, da han stadig døjer med det med kæben når han spiser. Så han skal helt over på Seroquel nu i stedet for Abilify. Og det er jo godt nok, så må vi bare håbe det virker for ham *S*

 Jeg selv har det godt med at være lidt alene hjemme igen, dog tager jeg nok ud til de gamle i weekenden, men mest fordi der er loppemarked i Lions Club, det plejer at være VILDT billigt, og så har jeg købt en masse flere frimærker til min kære farmand, som jeg ikke synes han skal være helt alene med at vaske, så det vil jeg også hjælpe lidt til med, og så er det jo også fint at være sammen med dem, når de nu har fri også *Smile sødt*

 Jeg skal vidst også (hvis farmor altså har tid) ud og lave de Katte jeg har strikket – færdige. De skal fyldes og syes ansigter på, jeg tror de bliver helt vildt søde, har ikke lavet nogle færdige endnu, men de ryger ind på samme side som larverne – så i alle sammen kan se dem *S* Jeg elsker at udstille de ting jeg laver nemlig *S*

 Som Tina også lige spørger om inde på MSN, om det var min farmor der lavede alle de nisser der? Og ja det er det, og jeg vil også gerne udstille nogle af dem – hvis der kunne være interesse for nogle af jer kære læser til at købe nogle af dem? Så giv lige lyd fra dig i min kommentar?!

 Det er alt lige fra bitte små julehjerter (Rikke?) Og til store nisser der nok er 30 cm høje, og koster mellem 100-150 kr.  Men der er også prisklasser i mange andre kategorier – ja alt imellem 1 kr. og 150 kr. vil jeg tro *S* Men skriv, og jeg vil lave en side om alt mit og arb. gruppens håndarbejde *S*

 Noget andet som du kære læser også gerne må give lyd om – jeg ved godt at jeg har spurgt en del over MSN og mange har læst min besked på MSN på et tidl. tidspunkt. Men det kan jo være der er læsere her som jeg ikke har på msn (Dog må i der gerne få min MSN hvis di har lyst kære læsere *G*)

 Men altså – nu til sagen. Min Kære Farmand samler jo på firmærker, det har jeg vidst nævnt en gang i dag *S* Og hans ”Speciale” er ”ENGLAND + ENGELSKE KOLONIER” – så hvis du selv, eller du kender nogle, som kunne tænke sig at bytte med min far? Så hører jeg / vi gerne fra dig *S* Bare skriv en mail adr. i min kommentar, så vil jeg eller ham kontakte dig *S*

 Nååååå….. CyberRaga siger at Webber (som har dagbogen her) ikke er så glad for lange indlæg, og jeg startede med at ville skrive kort at kim var blevet indlagt, bare fordi jeg synes folk havde ret til at vide det, men så kom vi lige omkrig nisser og lidt frimærker også *G* Det kan jo ske….

 Jeg er glad for at være tilbage, og lige til sidst, vær ikke så bange for at spørge mig hvordan det går? Jeg var måske lidt hård i mit sidste indlæg, nogle få blev stødt over det, og det vil jeg gerne beklage….. Men i skal bare vide jeg har det super godt. Men spørg bare over MSN alligevel – hvis du lyster *Smiler sødt*

 1000 Varme Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen, Psyken og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

