~ Tirsdag d. 23. August 2005 ~ Kl. 18.39 ~ Til Min Elskede 3 Års Kæreste ~


 I dag har Kim og jeg så været sammen i hele 3 år, og tiden flyver stadig af sted, og vi holder stadig lige meget af hinanden, jeg elsker dig min elskede forlovede 😉 Du er mit et og alt, og jeg er så ufattelig glad for at vi har hinanden *Smiler Kærligt*

 Det har i dag været en ganske god dag, til trods for at vi måtte fejre vores 3 Års dag på psyk. Men jeg startede dagen med at få en elskelig sms til morgen, som var vildt sød, og jeg blev rigtig glad for at vågne op til den *S* Så ringede Kim lidt senere, og ville høre hvornår jeg kom derud, og vi aftalte at jeg kom omkring kl. 14, hvor besøgstiden starter.

 Da jeg kom ind på afd. Der nærmest råbte de alle tillykke, eller i hvert fald dem han havde fortalt det til, han var jo meget stolt over det, (jeg mener også det er det længste forhold Kim har haft, mit er 6 år, men det skal vi nok få slået en dag også *G*). Men de var alle rigtigt søde, og Kim forvildede mig så med ned på værelset, hvor han endda havde en gave til mig, og altså, da han jo var indlagt, så var mit største ønske at få et maleri som han startede på her i sommerferien, men som ikke var færdigt endnu. Og det havde han så lavet færdigt, dog havde han pakket det ind sammen med et pusslespil, så jeg IKKE kunne gætte hvad det var. Og så nævnte han inden jeg flåede papiret af, at det var noget jeg ”kunne hygge mig med når han nu ikke var hjemme” *G*  Pusslespillet altså *G* Anyways, jeg blev utrolig glad for gaven, og til Kim havde jeg købt Familien Gregersen, som vi begge gerne ville eje, fordi vi var sammen med mine forældre i biffen og se den ved juletid sidste år.

 Og den var super god den film, så nu tog jeg den så med hjem igen, og så vil vi se den førstkommende lejlighed, når Kim kommer hjem igen *Smiler*

 Så gik vi en tur ned i caffeen bagefter, der fik vi både kage og is, men det er jo heller ikke hver dag man sådan lige har 3 års dag  🙂 🙂 🙂

 Senere gik vi ned på afd. Hvor vi satte os ud i haven, og hyggede os lidt, Kim spillede på guitar, og vi sad ellers bare og sludrede lidt, med hinanden og lidt med de andre patienter *S*

 Nu er jeg lige kommet hjem, og vil slappe lidt af inden jeg vil rydde lidt op, i morgen får vi nemlig ”Nye/gamle” lædermøbler til stuen, så vi kan smide den forslidte hjørnesofa ud. Den er nemlig ikke noget værd længere. Det er min fætter Danni som skal have nye møbler og inden de har været hans har de været min mormors – som har stået inde i ”den fine stue” så de fejler skam ikke noget *Glæder mig*

 Så nu skal jeg have ryddet hele stuen, på nær reolen, og så kommer min far og onkel og hjælper til i morgen *S*

 Jeg skulle hilse fra Kim og sige at det går fremad, stille og roligt. Han har det stadig for skidt til at være hjemme, men der er håb forude 😉

 3 Års Dags Knus fra en glad Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

