slankekur

16. August 2005 – En Super Eliminent Træningsdag


[MSN Spaces – Slankeside]

 Jeg er helt oppe og køre over at have været til træning i dag 🙂 Jeg har kæmpet hårdt for at forbrænde fedt, fordi jeg ved jeg kun måske kommer til at træne i 2 dage i denne uge. Så jeg:
Cyklede i  Hurtigt Tempo 15 min. = 2 Points
Styrketrænede 30 min. = 2 Points
Gik i Rask Tempo 30 min. = 3 Points
Cyklet i Hurtigt Tempo 15 min. = 2 Points
Så hele 9 points sammenlagt i dag, det må siges at være en rekord 🙂

Så har jeg spist ordentligt i går og i dag indtil videre, og har tænkt mig at fortsætte med det hele ugen. Og se hvad vægten så siger 🙂 Sidste uge var også slutningen på ferien, nu starter hverdagen for os begge igen, og tjah – så må vi se om vægten ikke falder godt derned af – mens vi er i gang herhjemme igen 🙂

Skriv et svar

