slankekur

11. August 2005 – Vægttab til trods for sommerferie


[MSN Spaces – Slankeside]

 Selvom at vi holdt 10 dages mere sommerferie ude ved mine forældre, så tabte jeg mig da en smugle alligevel, til trods for at jeg da spiste en smugle usundt *G* Men heldig har man vel lov at være *S*

Vi hyggede os derude, men fik ikke dyrket forfærdeligt meget motion, til trods for at Kim fik overtaget sin søsters cykel, som faktisk var fantastisk til at køre på. Men nu må vi se om vi kan cykle nogle ture herhjemme i stedet for.

Men ellers går vi til Styrke- & konditionstræning nogle gange om ugen, kan max være der 3 gange om ugen, og i denne uge bliver det kun til 1 gang desværre – nemlig tirsdag, hvor jeg tjente 7 points til sammen. Onsdag havde jeg sovet ad H til, og måtte blive hjemme. Og i morgen har vi planlagt heldagsudflugt sammen med mine forældre, til Knuthenborg Dyrepark på Lolland. Men jeg tager kampen op igen i næste uge, og håber på 3 gode træningsdage. Vægten falder også stadigvæk, så det er skønt 🙂

Skriv et svar

