~ Fredag d. 5. August 2005 ~ Kl. 10.22 ~ Et stort tillykke til min fætter Nicki som fylder 11 år i dag, og Ande som fylder 23 År I dag :-) ~


 I dag er der to der har fødselsdag, så det var godt jeg skrev i dag, for at kunne ønske dem tillykke også🙂 HURRA HURRA HURRA…..!!!

 Lige nu sidder jeg hjemme i min egen lejlighed, og venter på at skulle ud til Laura, her om en halv time, hun landede i går ved aften tid, hjemme igen fra Grønland. Jeg glææææææder mig som et lille barn til at se hende, hun har også været deroppe i 1½ mdr. og det er dælme lang tid synes jeg😦 Men nu er hun hjemme igen, kun nogle dage, så tager de på sommerferie, men altså. Jeg kunne lige se mit snit til at besøge hende i dag, hvor vi alligevel skulle til Vanløse, og kim skulle til samtale, og senere skal vi ud med Emil🙂

 Tilbage til dagbogen. Vi endte med at tage i City 2 i mandags, der købte jeg for 200 kr. DVDér, 4 stk. for den pris, det synes jeg var fint nok, har allerede set den ene, som var rigtig god, Prozac Nation hed den, og den handlede om en psykisk syg pige, som også skar sig selv, hun var forfatter, og var god til at skrive, men da hun blev syg mistede hun skrive evnen. Og tiden vil så vise om hun fik den igen efter behandlingen, den var autentisk, og rigtig god…!

 Tirsdag kørte vi herhjem ved 12 tiden, jeg skulle pakke varer og skrive fakturaer, og så skulle vi op til Jacob fælles kl. 14.30-15.15, og så ud med Emil kl. 15.45 hvor han skulle have endnu en kalkindsprøjtning. Og lægen sagde at det stadig ikke så for god ud med ham, men vi ville prøve at give ham igen i dag – fredag. Om aftenen, var vi hjemme hos Farmor, jeg startede på et sjal og på en kat som er strikket. Katten kommer til at se vildt sød ud, dem vil jeg lave nogle stykker af til Terre Des Hommes🙂

 Jeg har også en lille notits til Rikke, hvis du stadig læser med, jeg har fået et af mine farmors julehjerter, som du kan se hvis vi kunne mødes en dag🙂 Så kan du se om de kan du?!

 Onsdag kørte vi med Farmor, Farfar og Nadja, ud til Tåstrup station, der kunne farfar nemlig få fyldt sine farve patroner. Og bagefter kørte vi i City 2 fordi farmor skulle have noget garn på tilbud, og så viste det sig at det slet ikke var de farver som hun skulle have, vi havde ellers hamstret 29 garn nøgler af 200g. som hun plejer at bruge til Nisser. Men det var kun den mørke grønne der var på tilbud. ØV – så vi endte kun med 8 nøgler.

 Så kørte vi hjem efter vi havde fået noget frokost. Og så fodrede vi lige dyrene af, og kørte op til Mormor og spiste aftensmad, det var kanon hyggeligt. Jeg strikkede, Mormor klippede 3D kort ud, og Kim malede Akvarel🙂 En rigtig hobby eftermiddag/aften. Da vi kom hjem satte jeg ”Bagland” på DVDén, det var en dansk film, og den var ganske god🙂

 Torsdag havde vi tænkt os kun at gøre det mest nødvendige, og så ellers holde DVD eftermiddag/aften. Jeg kørte ned og handlede ind, og så på posthuset med pakker. Og så kørte jeg hjem og spiste frokost.

 Jeg startede med at se ”Riding In Cars With Boys” som var rigtig god, imens fik kim poleret sin nye cykel, som han har fået lov at låne af sin søster Mette, senere så satte vi ”Andens Show – Tal for dig selv” på DVDén, kun afbrudt af aftensmad, og så fik vi set 2. del.

 Så gad Kim ikke se mere, så han gik ind og chattede, og så ville jeg lig se en film til, ”The Unsaid” som også var god. Så gik jeg i seng kl. 23, og hørte på mit lydbånd ”Mod Alle Odds”.

 I dag vågnede vi kl. 8.30, og kørte mod Vanløse, da Kim skulle til samtale med Søren og Jacob, og så fik jeg lige tid til at skrive her, inden jeg skal ud til Laura om lidt, da hun først lige var vågnet, og liiiige skulle kvikkes op med lidt Kaffe først. De to – lever nemlig stadig efter Grønlandsk tid, hehe – så de kom først sent i seng, og det er selvfølgelig helt okay *Smiler sødt*

 Mine forældre kommer måske hjem i aften, og i morgen skal vi til min fætter Nickis fødselsdag. Så det bliver nok en god weekend vil jeg tro🙂

 Savner jer alle sammen at chatte med på MSN, tro ikke jeg ignorerer jer, hvis jeg ikke svarer, mange gange tjekker jeg kun computeren morgen og aften, hos de gamle. Og altså, så er folk som regel offline når jeg kommer, og derfor svarer jeg ikke på det i har skrevet. SO SAD I AM. Men jeg er online igen om nogle dage, hjemme fra mig selv igen, so be patient🙂🙂🙂

 Love always,
Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

