30. Juli 2005 – En Weekenddag


[MSN Spaces – Slankeside]

 Hvor er det dog bare skønt at være ude og bo hos mine forældre, det er et kæmpe hus de bor i, og jeg nyder det i fulde drag🙂 Der er så mange flere ting man kan lave herhjemmefra.

Vi nyder at se DVD film, høre lydbånd, læse, strikke og meget mere.

Og det går bedre med kuren herude fra end det gjorde sidst jeg var på ferie. Jeg spiser ikke særligt usundt herude fra, så jeg taber mig også. Dog bliver det på skøn når jeg skal veje mig i morgen. Fordi som jeg skrev tidl. så vejer min vægt herude mindre end derhjemme (hvilket jo er godt, men ikke godt når jeg så kommer hjem og ser at jeg så evt. ikke har tabt præcis lige så meget?!?)

I dag skal vi til fødselsdag, og jeg håber jeg kan holde mig fra de søde sager….! Jeg har bestemt mig for at tage lidt frugt med, og se hvordan det går🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

