26. Juli 2005 – En Flyttedag og lidt mere sommerferie


[MSN Spaces – Slankeside] 

En kanon træningsdag i dag🙂 Dog var det dumt at vi tog derind kl. 10-12 fordi der er der mange der træner derinde. Men vi plejer jo også at være der fra 13-15, men i dag skulle vi pakke for at komme ud til mine forældre. Fordi vi skal passe deres hus i ferien🙂

I dag lavede jeg følgende til træning:
Spin Cykel 15. min: 2 points
Styrketræning 30 min: 2 points
Cykling Alm. Cykel 15 min: 2 points
Så 6 points i alt til tillæg – det er jo ikke helt ringe🙂

Jeg har også 3 points tilbage når jeg har spist alt hvad jeg ville i dag, jeg fik noget lækkert kyllingebryst ude hos min mor – og det smagte vildt godt, og var ikke særligt slemt i points🙂

Jeg vejer mindre herude fra, men det ved jeg er min mors vægt der tæller forkert, så jeg vil tage et nyt udgangspunkt i morgen tidlig, og måle ud fra det….!

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

