slankekur

21. Juli 2005 – En Slapper Dag Derhjemme


[MSN Spaces – Slankeside]

Hvor er det skønt med 1 og næsten 2 slapperdage derhjemme. I dag hedder det store vaskedag – det tæller nok ikke for motion *G* Men det var hårdt alligevel. I går stenede jeg TV hele dagen og onsdag var jeg skam nede og træne. Næsten det samme som tirsdag, og træningen ser således ud for onsdag:
Rask Gågang 30 min. = 3 Points
Styrketræning 30 min. = 2 Points
Cross Maskinen 15 min. = 2 points

Så der fik jeg sparet en hulens masse points op, hvilket var meget rart.

I går torsdag var jeg bare sløv hele dagen, så TV det meste af tiden, i dag fredag har jeg som sagt vasket tøj til den store guldmedalje. Og i aften skal der ikke ske noget særligt. Dvs. Hele weekenden skal vi ikke noget  🙂

Skriv et svar

