slankekur

19. Juli 2005 – En Skøn Træningsdag


[MSN Space – Slankeside] 

I dag startede træningen så igen, det var skønt at komme ud og forbrænde nogle kalorier 🙂 Det var rart at komme i sving igen efter ferien, ingen tvivl om det. Jeg tog 30 min i rask gå tempo, og 15 min på en spincykel, nogle nye nogle de havde sat op i træningscenteret. Det var meget rart at der var kommet flere konditionstræningsmaskiner, 4 før, var for lidt når der var mange, nu er der 6 i alt, det går bedre.

Men der var næsten ikke nogen at træne i dag, det var meget rart, vi var kun 6 i alt, men det er også mere humant end vi er så mange at man ikke kan komme til maskinerne.

I alt giver det så:
Gå i rask tempo 30 min (3 Point)
Cykling hurtigt i 15 min (2 Point)

Så det hjælper jo lidt på at jeg kan spise lidt mere i dag, plus at jeg har jo også styrketrænet, men det har jeg ikke taget noget for, da jeg ikke ved hvad det gælder for?!?

Men ellers har jeg spist koldskål til morgenmad, og rugbrødsmadder til frokost, og ved endnu ikke hvad vi skal have til aftensmad endnu. Men det får vi at se *Smiler*

Skriv et svar

