18. Juli 2005 – En Alt For Fed Sommerferie


[MSN Spaces – Slankeside]

 Puha, har taget 3,4kg på, på bare en uges sommerferie, men jeg har også bare vildt ædt hele ugen. Godt nok var vi alene nogle dage, men altså – min store synd hed “Nutellaboller” som min faster var så venlig at lave inden hun tog af sted *S* Vel ment selvfølgelig *G* Men jeg kunne bare ikke holde fingrene fra dem, og det har jeg nok taget på af.

PLUS – når resten af familien var der, skulle vi lige have en is her, og en kage der?! Jamen så tager man jo også på. PUHA! Jeg føler mig så stor og klodset nu igen, da min startvægt var 90,5 kg og nu siger den igen 89,8 kg. Så jeg har nok at tage af igen, men jeg vil kæmpe for det.

I dag startede jeg sundt ud, yoghurt til morgenmad (Hele ferien har den f.eks. stået på masser af koldskål og MANGE tvebakker). Så handlede jeg ind, fik så koldskål til frokost, men altså begrænset og 3 tvebakker, kunne simpelthen ikke spise rugbrød i den lummervarme der var i dag….!

Til aften fik vi rester som min far havde været så venlig at lave til os – Gisou som vi bare elsker…! Og her til aften har jeg spist havregryn med rosiner og mælk.

Og jeg havde sådan lyst til at komme ud og gå i dag, så jeg gik en tur i rask tempo i en halv time tidl. i dag. Det var helt skønt at komme ud og motionere lidt *Smiler Stort* Det vil jeg gøre hver dag igen, altid lidt motion, i morgen skal vi f.eks. ned og træne i træningscenteret igen. Det glæder jeg mig meget til 🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

