Hverdagen

~ Lørdag d. 9. Juli 2005 ~ Kl. 19.51 ~ Ferietid ~


 Så er det snart ferietid, vi tager af sted i morgen ud til min faster Nasida, og passer hendes hus i morgen og en uge frem, og måske bliver vi der nogle dage ekstra, vi har nemlig fået ferie fra arbejdet, indtil uge 32 med. Så nu skal der bare holdes sommerferie *S* Måske skal vi nemlig passe mine forældres hus fra Uge 30-31 hvis de tager på ferie, min mor har det nemlig ikke så godt lige for tiden, så det kan være de ikke tager af sted?! Nu må vi se. Hun har fået noget med ørene, måske sprunget den ene trommehinde, og det er ikke så rart, fordi alt hvad man siger til hende, runger inde i hendes hoved, så hun har meget ondt. Og det gør mig ked af det, så jeg håber at hvis de ikke tager på ferie, at vi så bare kan slappe af sammen hjemme hos dem – og nyde sommeren, og mor så får det bedre snart igen *Love Mor*

 Inden jeg starter med dagbogen, vil jeg sige mange tusind tak for de søde kommentarer jeg fik omring det nye design, nu skulle siderne også være optimeret til at man kan skifte design tigere og tigere, så måske du ser nye farver og billeder hver og hver anden gang du kigger forbi, hvem ved?!

 Det eneste jeg opdagede som var nitte ved at jeg havde kopieret siderne (mest for at den ikke skulle huske de gamle farver) ind i et nyt dokument, var at det kun var miniature billederne som blev gemt, og ikke de store billeder til når man forstørre et billede, det er nu rettet på alle sider undtagen 3D (Som er mega stor) Og så Anmeldelses siden. Men det retter jeg engang efter ferien *Smiler* Håber folk kan leve med det *S*

 Torsdag vågende jeg tidligt og lå og så lidt tv, og senere hørte lydbånd, kunne ikke sove mere, så jeg stod op. Egentligt stressede jeg lidt over det med at vi skulle på ferie, fordi først havde vi planlagt at køre til Dronningmølle og på Camping, men indså at det var for langt væk, og også at det ville koste os alle vores penge, så derfor var det endnu bedre at bo oppe ved min faster, især nu hvor hun er væk en uge, og alligevel skulle have en til at passe hendes 3 katte. (vores bliver passet hos mine forældre). Så enden på mit stress blev at jeg fattede knoglen og ringede til min faster, og hun blev bare glad for at jeg ville derop og bo, og måske kommer min farmor også derop og hygger med os, så det er bare skønt *S*

 Senere da jeg sådan havde stået op, og vi havde været nede og handle ind, ringede Lene, og sagde vi skulle tænde for TVét, fordi der havde været bomber i London, vi tændte straks og jeg sad klinet til skærmen det meste af dagen. Der var ganske skrækkeligt, og utroligt jeg ikke opdagede det før om eftermiddagen, men jeg ser sjældent tv om formiddagen. Laura og jeg talte også en del om det over MSN, og først ville ingen af os tro at det var terror, men i løbet af dagen gik det op for os at det var det højst sandsynligt.

 *Jeg sender tanker mod London * PEACE*

 Fredag tog vi til træning tidligt, der var vildt mange derude, og det var lidt irriterende, men vi fik da trænet alligevel, fordi standhaftige det er vi skam. Jeg fik cyklet 15 min, og cross maskinet 15 min. Så det gav lige 3,5 points oveni dagens ration.

 Ida blev desværre nød til at aflyse at være sammen, fordi hun havde det skidt, jeg tænker meget på hende i disse dage, hun har nemlig sagt hvor slemt det er, og selvfølgelig kan vi forstå hvordan det er, og det gør selvfølgelig ikke noget hun aflyste, men vi havde glædet os Ida, det skal du vide *S*

 I stedet for sad jeg og chattede lidt, og læste lidt i WW-hæfterne, der er mange gode oplysninger i dem nemlig *S* Jeg gik tidligt i seng, var møj træt simpelthen.

 I nat vågnede Kim kl. 4, og stod op og tog morgenmad, jeg vågende også og tænkte det var dog et besynderligt tidspunkt at spise morgenmad på, men jeg gik bare i seng igen. Senere i dag fortalte han mig dog, at han havde troet at kl. var 8. Og da han fandt ud af det, gik han i seng igen *G* Vi stod så op sammen kl. 10 ca. og så kunne vi ikke komme på MSN, så vi kørte ud til de gamle i stedet for, og var lidt online derude fra, indtil at vi skulle af sted til fødselsdag. Det gik også meget godt, vi grillede til fødselsdagen, og jeg fik en ½ pølse, to burgere med salat til, og så fik de andre kage til dessert, og der spiste jeg den honning melon jeg havde med og to æbler. MUMS! Lækkerbisken for mig….!!!

 Så nu er vi lige kommet hjem, og jeg ville kort lige opdatere inden vi drøner af sted i morgen, vi bliver hentet af far, fordi vi skal have cyklerne med kun. Så vi kan få noget motion af at cykle lidt rundt deroppe *S*

 Sommerferiesmil fra Henriette

Skriv et svar

