9. Juli 2005 – Være sammen med familien og være OBS på maden.


[MSN Spaces – Slankeside]

 I dag skal vi så til fødselsdag hos min kusine som fylder 9 år. Gaverne er i hus, og jeg glæder mig meget til at skulle af sted. Dog er jeg lidt nervøs for maden. Men efter min dag i går med en halv dag med 0 points, har jeg tabt 900g, så håber det holder helt indtil søndag morgen, hvor jeg jo notere vægten ned for good. Jeg vil gerne under sidste uges vægt, men jeg må indrømme at jeg ikke har tabt mig synderligt i denne uge, men sådan er det jo, som regel taber man sig mest de første par uger, hvor kroppen udskiller alle affaldsstofferne, eller hvad det nu hedder så fint?!?

Vi skal vidst nok grille ude i Folkeparken hvor vi skal mødes i Roskilde, glæder mig, og har desuden selv taget en honning melon og 4 æbler med så jeg får noget frugt også til dessert. Jeg håber jeg klare mig igennem dagen, uden de store udfald.

Og så ønsker jeg for min kære veninde Birgit (som også skal grille til fødselsdag hos hendes far) at hun også kan holde sig i skinnet *S* Det har vi nemlig lovet hinanden🙂

 Senere: En Forholdsvis God Grill Dag

 Jeg vil lige kort skrive om dagen i dag, vi tog jo til Roskilde og grillede med hele familien oppe i Folkeparken. Det var vildt hyggeligt, og vi nød samværet med familien.

Jeg fik spist en halv pølse, noget brød, 2 burgerboller med salat til, og til dessert hvor de andre spiste kage, der fik jeg en hel honning melon. (Kom dog pr. SMS til at skrive til Birgit at jeg havde spist en “Melorm” *LOL* Til hendes sjove grin) Men det fik jeg lige rettet til Melon da hun kom hjem. Så spiste jeg yderligere 2 æbler, og nød det, frem for de andres kage snask *G*

Dagen sagde 5,1 points for meget, men jeg har også mange points sparet op fra mine 1½ 0 dags points!

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

