8. Juli 2005 – En Presset Træningsdag & 0 points dag


[MSN Spaces – Slankeside]

 Vi er lige kommet hjem fra Træning for i dag. Hold da op hvor var der bare mange mennesker. Puha. Fredag er åbenbart en presset dag at gå til træning i, men det kan ikke holde mig væk alligevel.

Der var 4 nye der skulle vises rundt på Intro, og de fyldte en del på træningsmaskinerne, men jeg gik kun lige igennem træningsmaskinerne, og ville hellere motionstræne, på Cykle og Cross maskinen.

Jeg startede med 15 min. på cykel, godt 8 km. Og så styrketrænede jeg, og derefter tog jeg 15 min. På Cross maskinen.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare den, men den er ligesom man løber/går i nogle flade ovaler vandret. Lidt svært at forklare, men udmærket motion.

Jeg vil så tage 2 bonuspoint for 15 min. cykling, og så 1,5 point for 15 min. på Cross maskinen, som nok svare til Rask Gåtur?! Jeg er ikke helt sikker, men Cross maskinen er jo ikke opført i bonuspoint på WW-Hæfterne?!

Desuden holder jeg 0 Points dag i dag, fordi vi skal ud og Grille i morgen, og det kan godt tage meget på pointene. Så endnu en dag med 0 Points, håber det kan ses på vægten søndag morgen, hvor det er store vejedag *Smiler*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

