slankekur

8. Juli 2005 – 0 Point dag holdt ikke.


[MSN Spaces – Slankeside]

 0 Pointsdagen holdt ikke rigtigt stik. Jeg følte mig træt og ugidelig efter træning, så tror ikke det er sundt at holde 0 points dag en dag hvor der er træning. Så vil fremover holde mig til mandag med den tanke.

Jeg måtte have noget rigtigt til aftensmad, så spiste en færdigret WW- Mousakka til 5,5 Points. Plus senere blev det til en portion Koldskål med tvebakker, ud over det har jeg kun spist grøntsager og frugt i dag, og samlet kun brugt 11,3 points og sparet 13,2 points op. Så det er da bedre end ingenting mener jeg *S*

Nu må vi så se hvad vægten siger i morgen 🙂

Skriv et svar

